Beko BM 3003 Bulaşık Makinesi

Beko BM 3003 Bulaşık Makinesi Yorumları

59 yorum
528 kişi 
411 kişi 
33 kişi 
11 kişi 

  • guzel makine
    ben bu makineden aldim yaklasik 3 aydir kullaniyorum gayet memnunum. onceki makinemde bekoydu yaklasik 19 yil kullaansim. pisman olmazsiniz.
  • beko bulaşık makinesi
    evet teşekkürler
  • mükemmel
    annem kullanıyor 2 yıldır kesinlikle çizmıyor
  • mukkemel
    benimde bulaşık makinem aynı bitti ışığı yanmiyor yoksa cok memnunum tavsiye eder im
  • istediğim özellikteki ürün
    koctaş mağazasından almış olduğum 3 programlı bu makine yıkama sonucu ve enerji tasarruflu olması açısından tavsiye ederim.Üründen çok memnun kaldım.
  • cok cabuk geldi.
    üründen evimde vardı. ikincisini anneme aldım. 3 programli b.mak yeterli
  • 3 programlı iş görür makine. İç zemin çelik.
    Yazlık için bayiden aldık. 3 programlı olması esnek. İşiniz varsa 60 derece 1 saat programı gayet iş görüyor. Sesi orta seviyede. Makine ne kadar dolu ise ses azalır. Makine işi bitince bitti lambası yanıyor gözümle gördüm. Yanmaması saçma olurdu. Servis gelince sordum işi bitince 10 dakika sonra bitti lambası sönüyormuş. Bu yüzden bazı kullanıcılar lamba yanmıyor sanıyorlar. Makine orta kalitede gibi. Özellikle iç zemini çelik olduğu için 3 programlıyı tercih ettim. 2 programlısı iç zemini plastik karışımı. Dilerim sorunsuz iş görür.
  • Ne de olsa bir dünya markası
    Avantajlar : Yatırılır rafı olması,Son derece sessiz çalışması<br />Dezavantajlar : Bitti ışığının yanmaması<br />Ürünü çok beğendim. Beşiktaş'ımıza sponsor olması ve bir dünya markası olması sebebiyle Beko'yu tercih ettim.Ürün teslimatı da oldukça hızlıydı.
  • Anneler gununde almistim
    Anneme anneler gunu hediyesi olarak aldim cok kullanisli ve ekonomik

  • kaliteli hizmet.
    belirtildiği gibi 10gün sürmüyor. 4 günde teslimat gerçekleşti. sürekli hizmet hakkında beko servisinden anket yapıldı. Kaliteli hizmet çok beğendim tavsiye ederim. piyasadaki fiyatlara göre gayet ekonomik ve hızlı hizmet.
  • Daha yeni aldik
    Satici cok ilgili bizim istedigimiz urunu gonderdi, iyi bir urun mu sectik bilemiyorum çünkü daha ilk gün..
  • uygun
    Hem hesaplı hem güzel
  • guzel urun
    Almanizi tavsiye ederim. Fiyatina gore ozellik ve kalitesi cok guzel.
  • tesekkurler
    ürün güzel fazla programliya gerek yok..5 gunde getirdiler yerine taktılar.sıkıntı yok..magzada ilgili sağolsun.
  • evet ürünü beğendim
  • f/p ürünü...
    ürün gayet kaliteli beko kalitesi ile uygun fiyatıyla tavsiye ederim.
  • uygun fiyat düzgün ürün
    beko ürünü gayet güzel çalışıyor. fiyatı ve kampanyası ile gayet güzel bir ürün.
  • sade ve kolay kullanım
    tasarım iyi, kullanimi kolay. beğendim.
  • çok memnun kaldım. gerçekten iyi bir alışveriş oldu. 3 program ve yarım yük çok kullanışlı

  • ürün elimize ulaşmadan alışveriş tamamlandı diyor
  • beko 3003 bulaşık makinası
    segmentinde fiyatı uygun kolay basit kulanımı avantajlı ürün.
  • tşkler iyi çalışmalar
    tşkler iyi çalışmalar
  • mağaza iletişimi çok iyiydi ürün paketlenmesi çok iyi
    internetten aldığım ürün kargoda zarar görür diye çekinmiştim ama mağazanın paketlemesi irtibatı cok hoşuma gitti düşünmeden alınabilir Teşekkürler
  • Güzel bir makine
    Fiyat performans olarak harika bir ürün. .....
  • Beğendim
    Ürün dışarda satılandan çok daha uyguna geldi. Beğendim
  • 16 Temmuz'da sipariş ettim 18 Temmuz'da kargolandi 26 Temmuz'da yetkili servise geldi. 29 Temmuz'da evime geldi. kargo berbat ürünü kullandikca göreceğim artık
  • super kargo
    super kargo begendim tesekkur ederim
  • tşk
    ürün bugün geldi kurulumu servis yaptı. hanımdan tam not almış. değişim kampanyası ile uyguna geldi. tek sıkntı kargo malum fabrikadan servise geldiği için 1hafta 10 gün beklemek gerek. beklerim diyen rahatlıkla alabilir.
  • fiyatına göre güzel ürün..
    fiyatına göre güzel ürün. 12 kişilik yemek takımına göre tasarlanmış. malzeme kalitesi orta.
  • Dürüst Satıcı
    Ürün çok güzel ve kullanışlı özellikle alt tellerin tencere için yatması ve tek sepet (yarım yük yapması) olması harika
  • Fiyat performans bence
    ürün bu fiyata gayet iyi bence

  • Çok ama çok iyi bir makine
    Hanımlar bardaklarımı o kadar iyi parlatıyor ki anlatamam çok memnunum Beko harika ötesi hızlı teslimat içind e Media Markt a çok tesekkür ederim.
  • On numara
    Ürün çok güzel biz çok beğendik tavsiye ederim
  • İlgili satıcı teşekkürler
    İlgili satıcı teşekkürler
  • Beko Kalitesi
    Annemin eskiyen makinasının yerine aldık. Güle güle kullansın. Beko kalitesi sonuçta...
  • mükemmel kalite ve fiyat
    Harika ürün.3 yıl garanti.arçelik servis desteği ve ufak bir ücretle 7 yıl garantili.ekenomi ve yoğun programı mükemmel
  • elde o kadar uğraşcağınıza alın böyle güzel bi makine kurtulun bak benden demesi
  • 3 programlı, A+, uygun fiyat daha ne olsun mis gibi makine ben aldım hiç de pişman olmadım
  • bekar evinde bulaşıkla uğraşmak zor oluyo aldık bu bulaşık makinesi mis valla kafamız rahat
  • annem bulaşıkları yıllardır elinde yıkar ona süpriz olsun diye aldım çok sevindi baya da memnun kaldı cidden hiç uğraşmaya gerek yok alın böyle uygun fiyatlı güzel bi ürün uğraşmayın boşu boşuna
  • standart kalitede güzel bi ürün baya da uygun fiyatı kaçırmayın derim
  • özellikle beko servisine çok teşekkür etmek lazım ya hemen gelip kurulumunu gerçekleştirdiler
  • gayet iyi kullanışlı bi bulaşık makinesi ben baya memnun kaldım tavsiye ederimmm :)
  • evdeki bozulunca mecbur yenisini aramaya başladım bunun da fiyatı baya uygunmuş yorumlar da baya olumlu şimdi sipariş edicem bakalım denildiği kadar vardır inş
  • arkadaşlar uygun fiyatlı harika bi ürün işte daha ne olsun alın uğraşmayın boşu boşunaa
  • beko kalitesi
    yaygın servis ağı

  • fiyatı bu kadar uygun olduğunu bilsem hiç uğraşmadan en başında alırdım ya neyse geç olsun güç olmasın tabi
  • 3 programlı güzel bi makine ben çok memnunum tavsiye ederim
  • elde yıka yıka nereye kadar ya valla canı çkıyo insanın dayanamayıp aldım sonunda rahat ettim sorunsuz çalışıyo çok memnun kaldım oh
  • tek kusuru
    ürünün şuana kadar gördüğüm tek kusuru yıkama bittikten sonra bitti ışığı yanmıyor.


  • Özellikler

  • Enerji SınıfıA+
  • Program Sayısı3 Program
  • RenkBeyaz
  • Ürün TipiSolo
  • Yıkama Kapasitesi12 Kişilik