Samsung UE-40J5070 LED TV

Samsung UE-40J5070 LED TV Yorumları

50 yorum
59 kişi 
412 kişi 
37 kişi 
11 kişi 

  • Adaptör Dışarıda Bırakılmış
    Samsung 82 ekran HD uydu alıcılı LED TV aldım. Görüntü kalitesi iyi. Ancak; Adaptör elektrik kablosu üzerinde olduğu için nereye koyacağımı bilemedim. Yani adaptörün TV dışında olması pek hoş değil..
  • Beş Yıldız
    Ürün fiyat performans eğrisi olarak oldukça iyi, hızlı ve sorunsuz kargolama için ayrıca teşekkürler.
  • kanal geçişleri hizli
    samsung kalitesi, ücretsiz kurulum, herseyi ile mükemmel
  • Kalte kalite Marka marka
    Öncelikle tv yi almayı düşünen arkadaşlar için yorum yapıyorum.Ben bu tv yi annemin evi için aldım,smart mış 4k mış önemli değilse hiç düşünmeden alın 10 numara tv.Burdaki yorumları okuyarak özellikle bu tv yi seçtim.İstanbuldan Ahmet Parlak arkadaşımızada ayriyeten yorumu için teşekkür ederim onun yorumu almam için çok etkili oldu.TV gerek görüntü kalitesi gerek kanal geçişleri olsun bence fiyatına göre çok iyi artı hepsiburada kalitesi e bide samsung kalitesi eklenince daha ne olsun.Samsung servisi ürün elime geçer geçmez bir telefonumla evimize gelip kurulumu yaptı ve garantisini başlattı.Düşünen arkadaşlar alın pişman olmazsınız.İnanın ben yerli malı diye adını vermiyeceğim bizim ilin markası 55 inç tv aldım 4 yılda beni kanser etti.
  • Beş Yıldız
    hızlı gönderi,hızlı servis, samsung kalitesi.
  • kalite
    Öncelikle ürün siparişi, teslimi ve kurulumu aşamalarında hiçbir sıkıntı yaşamadım. Bunun için teşekkür. Ürüne gelirsem ürünün görüntü kalitesi çok iyi olup, özellikle gerçek 200 Hz panele sahip olduğu için uzun ömürlü kullanabilirsiniz. Paneli şunun için belirttim. Şu anki çoğu 4k tvler gerçek 50 hz panele sahip olup bunu yazılımla 1200 hz ye çıkardıklarından ekran problemleri yaşanması muhtemel. Bu ürünün 4k ve smart özellikleri olmamasına rağmen diğer markalara göre fiyatı pahalı kalmasının sebebi tam da işte bu panel kalitesi. Görüntü kalitesi sizin için önemli ve uzun ömürlü kullanacaksanız çok iyi bir tercih.
  • başarılı
    ürün için teşekkürler alacaklara tavsiye edilir...


  • görüntü kalitesi daha öncelikli benim için
    ertesi gün kapımdaydı siparişten sonra. öncelikle bunun için teşekkür ederim. 2 gündür kullanıyorum televizyonu. ben öyle fazla özellik aramamıştım alırkende zaten. sadece görüntü kalitesi önemliydi benim için onu da film izleyerek çok rahatlıkla test edebiliyorsunuz. fiyat olarak değiyor verdiğiniz paraya.
  • samsung kalitesini gösteriyor
    memnun kaldım ben televizyondan. servisi de kurulumunda bayağı yardımcı oldu. umarım ilerleyen zamanlarda da herhangi bir sorunla karşılaşmam. görüntünün parlaklığı ve canlılığı çok hoşuma gitti. iyi ki almışım samsungu. diğer markalara hiç bakmayın bile.
  • Teslimat ve Kurulum süper
    Çok hızlı sevkedildi gelen serviste çok iyiydi teşekkürler
  • Beş Yıldız
    guzel urun ve guzel kargolama tskler
  • en ıyısı samsung
    Akşam üzeri sipariş verdim ertesi gün saat 14.00 da kapımdaydı. servis çok hızlı aradık yarım saate geldi samsung ankara servisi saolsunlar kurulumu yaptılar hemen kullanmaya başladım.verdiğim para helal olsun.
  • beklentileri karşılayabilen bir televizyon
    ben tvde öyle çok aşırı bir özelllik aramadığım için bana yeterli bu televizyon. servisi çağırdım ben kurulum için kısa sürede kurulumu yapıldı ve bu 2 gündür rahatça kullanıyorum. hiç donma veya kanallar arası geçişte bekleme denen birşey yok. film denedim 2 tane güzel ve canlı bir görüntü kalitesiyle karşılaştım. tavsiye edebilirim düşünen varsa.
  • Satın aldım. Kullanıyorum memnun kaldım. smart tv özelliklerini istemeyen, aramayanlar için ideal bir televizyon. tv menu ve diğer özellikleri iyi. Samsung olması bir o kadar daha iyi


  • fiyatı ve performansı güzel
    siparişim elime 2 günde geldi. bu ekran karşısında bu kadar canlı görüntü olmasının göz kamaştırıcı olduğunu söyleyebilirim. özellikle kablolu yayınlarda çok net görüntüler izliyorum. herşeyi güzel özellik olarak. yakın zamanda film izlemeyi düşünüyorum hdmi ile.
  • Güzel
    Düz televizyon işte wifi filan gerek yok diyorsanız ideal tercih diyebiliriz herhalde.
  • bir sorunu yok
    şimdilik memnunum ben televizyondan. umarım ilerleyen günlerde bir sorun çıkmaz.
  • görüntü kalitesi harika
    kurulumunu çok rahat yaptım ben. kablolu tv kullanıyorum evde ve görüntü kalitesinin gerçek tadına şimdi varabiliyorum. internete gerek yok bence televizyonlarda zaten olanlarda da sınırlı sayıda siteye bağlanabiliyorsunuz. ben sadece film ve diziler için alcam diyorsanız muhteşem bir televizyon olduğunu söyleyebilirim.
  • Evet hızlı ve kaliteli hizmet
  • ürünü zaten biliyorum baya iyi uygun ifyatlısını arıyodum böyle bi site karıma çıktı baya mutlu oldum valla sağğolun emeğinize sağlık
  • inşallah ilerde bi arıza çıkarmaz şimfilik gayet memnun kaldım


  • Mükemmel
    Gayet memnun kaldım umarım cihazda da her hangi bir sorun çıkmaz ilerleyen zaman da.
  • gayet net görüntü veren iç özellikleri yeterli ve dış görünümüde gayet şık olan bi tv olmuş
  • Ekran görüntüsü canlı ve güzel olmasına rağmen beyaz gri vb. renklerde ve futbol izlerken ekranın 3 farklı noktasında beliren dikey bantlanma sorunu çok iğrenç,ayrıca tümünde aynı kronik hata mevcut.Kısaca bu fiyata değmez.
  • ses harika
    hızlı gönderi olması hoşuma gitti öncelikle bunu belirtmekte fayda olduğunu düşünüyorum. ben televizyonun kurulumunu yaptırdıktan sonra fazla kullanabildiğimi söyleyemem fakat ilk izlenim olarak ayarlar yapıldıktan sonra dikkatimi çeken ilk şey sesi oldu. görüntü ve ses olarak beğendiğimi söyleyebilirim.
  • tv alcaksan samsung alcaksın arkadaş bunu bilir bunu söylerim
  • tv fena değil
    sipariş ettikten sonra hızlı geldi televizyon. çok kolay bir kurulumu var televizyonun. digiturk bağlantısını da kendim yapabildim. sadece smart özelliğinin olmaması biraz evdekilerin hoşuna gitmedi fakat bence gerek yok. görüntü kalitesi zaten herşeye yetiyor.
  • fiyat/performans
    fiyatına ve özelliklerine göre gayet iyi
  • samsung kalitesi hemen kendini belli etmiş
  • kurulum için çağırdığım servis aynı gün içinde geldi şimdi incelemekteyim bakalım
  • sorunsuz televizyon
    evdeki uydu alıcıdan kurtulmak çok rahatlattı alanı. sipariş çok çabuk geldi. kurulum için bugünü bekledim sağolsun servisi hemen geldi. şuan tvyi kullanıyorum çok memnunum. görüntüsü çok canlı ve sesi net. interneti falan yok ama zaten ben kullanmıyorum o tür şeyleri televizyonda. kanal geçişlerinde sorun yok. memnunum televizyondan.
  • TEŞEKKÜRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


  • Ana Özellikler

  • Ekran Boyutu 40 inch
  • Ekran Çözünürlüğü 1920 x 1080
  • Kontrast Oranı Mega Dynamic
  • Genel Özellikler

  • Çözünürlük Full HD
  • Ekran Boyutu 40 inç / 102 cm
  • Ürün Tipi LED
  • Görüntü Özellikleri

  • Hertz (Hz) 200 Hz


Lütfen AdBlock eklentisini sitemiz için devredışı bırakınız!