Samsung Galaxy Grand 2 Yorumları

Samsung Galaxy Grand 2 Yorumları

87 YORUM
31 adet yıldızlı yorum
23 adet yıldızlı yorum
6 adet yıldızlı yorum
3 adet yıldızlı yorum

Samsung Galaxy Grand 2 yorum ve tavsiyeleri

Yorumları Filtrele

Sırala

YorumBudur.com aracılığıyla, 24.02.2021

Telefon kırılmıyor. Su dayanıklılığı yok. Hiçbişey olmuyor. Ne yaptılar 41 kere okudular mı anlamadım

YorumBudur.com aracılığıyla, 20.04.2020

Telefon kendini güncellemiyor

YorumBudur.com aracılığıyla, 31.05.2019

Çok iyi değil kamerası kötü gb olarakta çook az 5 uygulamadan fazla almıyor ben beğenmedim.

YorumBudur.com aracılığıyla, 22.04.2019

Telefonu 2014de aldım 5 senedir kullanıyorum çok iyi dayandı ama şuan arkasına pat diye vurunca kapanıyor telefon hassaslaştı şarj sorunu oldukça yüksek tabi bu uzun süre kullandığım için böyle telefon kabı bulamıyorsunuz şuana kadar ne bir kap ne de ekran koruyucu taktım çok dayanıklı bir telefon

GittiGidiyor aracılığıyla, 10.08.2019

"uygun güzl cihz"

Olumlu yönleri: Güzel öyle çok bekelmntisi olmayan sosyal medyalarada takılmak ve arma konuşma işi yapsınlar yeter diyenlerdenim hem uygun fiyatlı hemde kullanışlı bir telefon ben o kadar kamerasına şeyine bakmam çokta kullanmmam arada video açp izlemeelmlk ve sohbet etmelik telefon arıyodum buldum çokta iyi oldu bu fazla para vermek istemiyorum artık telefonlara bozulunca daha phalıya denk geliyorlar Hızlı ve güvenilir adres, kargo hızlı ve kaliteli, güvenilir alışveriş için güvenilir aletler için harika bir site

HepsiB. aracılığıyla

Beş Yıldız

Sorunsuz alışverişti. kargo oldukça hızlı. hediye için de teşekkürler.

HepsiB. aracılığıyla

Bir Yıldız

Cihaz kendi kendine açılıp kapanıyor. Gönderilen şarj aleti cihazı şarj etmiyor.

NI1 aracılığıyla

Ürün güzel.Anlatıldığı gibi.Ayrıca ekran koruyucusu gönderilmiş.Teşekkürler.

HepsiB. aracılığıyla

SINCE 2014

2014 ten beri kullanıyorum zamanla tabiki eskidi fakat birsürü telefona taş çıkartıcak halde halen daha.Yeni alacaklar için artık eski model de olsa tavsiye ediyorum :))

NI1 aracılığıyla

istediğim ürün

istediğim ürün kapalı şekilde 1 günde geldi

HepsiB. aracılığıyla, 01.05.2017

4.5G

4.5 G uyumlu değil. bilginize

YorumBudur.com aracılığıyla, 12.11.2013

Fiyatına kıyasla kalitesi tartışılmaz bence 1 aydır kullanıyorum çok memnunum.

YorumBudur.com aracılığıyla

Şarz performansının başarısı harika. Samsung beni şaşırtıyo

YorumBudur.com aracılığıyla

1 senedir kullanıyorum güncelleme almıyo telefon hala aynı aldığım sürümle kullanıyorum artık güncelleme gelecekse gelsin.

YorumBudur.com aracılığıyla

Bu fiyata sahip olabileceyiniz en iyi telefonlrdan .

YorumBudur.com aracılığıyla, 01.06.2014

Arkadaşlar kamera kalitesi yeterli deyil. Daha ucuza daha iyi kalitede kameralı telefonalr var.

YorumBudur.com aracılığıyla, 01.11.2014

Özelliklerine bakınca gülesim geliyo gençler cidden bakın 8gb hafıza, 1.5 gb ram nedir ya şaka gibi.

YorumBudur.com aracılığıyla

Klasik samsung tasarımı hatta samsung kalitesinin altında bi tasarım. Özellikle yan çerçeveleri oldukça hassas.

YorumBudur.com aracılığıyla

Çoklu pencere özelliyi sayesinde vidyo izlerken mesajlaşabiliorm

YorumBudur.com aracılığıyla, 02.03.2014

Kamerası berbat almayın derim.

YorumBudur.com aracılığıyla

Arkadaşlar telefona güncelleme gelmiyo almayın derim ben aldım pişman oldum.

YorumBudur.com aracılığıyla

Bütün samsung telefonların sonu aynı hepsi bi süre sonra kasmaya başlıyo almayın derim ben boşu boşuna çöp olcak bi telefna para vermeyin

YorumBudur.com aracılığıyla, 03.04.2014

Android telefonlara laf etmeyin bence samsung androidin yüz karası onun haricinde canavar gibi çalışan android telefon çookkk

YorumBudur.com aracılığıyla

Çıkarılabilir bataryasının olması çok iyi bataryayı eskiyince hemen deyiştircem

Samsung Galaxy Grand 2 kullanıcı yorumları, fiyatları ve tavsiyelerini bu sayfadan inceleyebilirsiniz. Buraya tıklayarak ürün özelliklerini inceleyebilir ve yorumları yıldız bazında filtreleyerek okuyabilirsiniz. Samsung Galaxy Grand 2 yorum tavsiye ve fiyatları internetteki e-ticaret sitelerinden toplanarak bu sayfada size sunulmuştur. Bu sayede hiç bir yorum gözünüzden kaçmaz.
Yorumları Filtrele