Philips GC4410 Azur Ionic Ütü

Philips GC4410 Azur Ionic Ütü Yorumları

61 yorum
524 kişi 
418 kişi 
34 kişi 
23 kişi 

  • İyi
    Gayet güzel ürün
  • tşk
    teşekkürler................................................................
  • kutu ve içeriği
    kutu hasarlı ütünün koruma bandı yok suluk yok teşhir ürünü
  • Süper
    Zaten 7 yıldır kullandıgım model anneme aldık cok super kesınlıkle tavsıye ederım keyıflı utu yapmak ısteyenlere
  • Fiyat makul ütü iş görür...
    Ürün 3 gün içinde geldi. özellikleri belirtildiği gibiydi. ütüyü denedim güzel ama biraz parlatma yapıyor.....
  • Kötü
    Beğenmedim. Su damlatıyor. Anlatıldığı gibi değildi tavsiye etmem
  • Ehhh
    Biraz ağır bide suyu çok çabuk bitiriyor.. Onun dışında iyi


  • ???? memnun kaldık
    başarılı bir ütü biz 2 tane aldık annemin evine hemde kendi evime memnunuz
  • uygun fıyata kalıte
    her konuda guzel ,buharı tatmin edici, daha iyisi olsun dersek fiyat malum :D su kireçini sarı bi plastik haznede toplayan modellerede baktım ama zamanla plastik ısınıp sogudugunda ozellıgını yıtırıp su kacırma veya kırılma olasıgından terciihimi bu yonde kullandım ,üyütü sonuc olarak 2-3 yıl kullanmak ıcın almıyoruz yani
  • 15 Günlük kullanımım sonrasında edindiklerim...
    Philips Azur serisi etrafımda ki arkadaşlarım tarafından çokça tavsiye edilen bir üründü. Alırken bu doğrultuda Azur serisini inceledim. Ve ihtiyaçlarım doğrultusunda Philips Azur GC4410 Marka ve Modelinde karar kıldım. Şansıma aldığımda da fiyatı piyasaya göre %45 daha ucuzdu :D Kırışık çamaşırlarda eski ütüme göre inanılmaz başarılı vakitten tasarruf sağlıyor kesinlikle. Tabanı kullanışlı, kablo uzunluğu yeterli ve kullanılan malzeme kaliteli.
  • ütümden çok memnunum
    tüm bayanlara tavsiye ederim
  • kaliteli alışveriş için teşekkürler..
  • Bu fiyata harika
    Fiyatına göre gayet başarılı bir ürün.Bir tane daha alacağız galiba.
  • adı yeter zaten! ee birde hepsiburda farkı var :)
    yıllardır diğer ünlü markanın ütüsünü kullanıyordum..bozuluncada yine o markada almayı planlıyordum fakat çevremde mini bir araştırma yapınca fikrim değişti Philipse yöneldim...bu markada modelleri iyica taradım tüm özelliklerini ve fiyat ürün dengesine baktım..azur GC4410 modelinde karar kıldım...5 gün oldu alalı iki kez kullandım..ilk izlenimim oldukça iyi..daha önce 1 saatte yaptığım ütü nerdeyse zamanlama bakımından yarım saate düştü..kırışıklıkları çok hızlı açıyor..buhar oldukça yüksek..bende buhar seviyesini 4 de kullanıyorum üstelik yani son ayarda 6 da değil..ütü görünüş bakımından da oldukça şık ve göz dolduruyor...kablosu çok uzun..su haznesi çok büyük zaten..ağırlık fena değil önceki ütüme göre 200-300 gr fazladır belki ama zaten ütü çabuk bittiği için yorulmanıza fırsat kalmıyor...şuana kadar gözlemlediğim tek eksisi ütünün tabanının diğer ütüme göre aynı performansı vermemesi..yani eski ütüm kadar kaymıyor çamaşır üstünde...tabiki markadan dolayı taban farkını gözeterek aldım..yani eğer sizde başka bir markadan sonra bu ürünü almayı düşünüyorsanız sadece taban meselesini göz önünde bulundurun...ama açık olmak gerekirse bu kadar artısı olan bir ütüyü sadece tabanı yüzünden almamazlık etmezdim yani yine bu ütüyü alırdım çünkü beklentilerimi fazlasıyla karşıladı..wattı çok yüksek ısınması güzel buharı yoğun..ütünüz çabuk bitiyor..yani çok ütü yapan bir kişi içinde zaten bunlar en önemli kriterler olmalı diye düşünüyorum..üstelik ütüyü yüzde 15 indirimli kampanyasından aldım ayrıcada ordan da kâra geçtim..bütün sitelerde fiyat kıyasıda yaptım en uygun fiyatı burdan aldım..(bilinen ünlü satıcılar arasından)..yani daha ne olsun..umarım anlattıklarım faydalı olur kararınızda..hb ye de ayrıcada teşekkür etmek isterim 2 günde ürün elime ulaştı..


  • uygun fiyata süper ütü
    zaten markanın bütün ürünleri tartışma siz çok iyi fazla para verip bir üst modelini almaya gerek yok buda fiyati na göre çok çok iyi bir ütü kaçırma yi n işi bilenler de niz ????
  • Ütüüüü Hk. :)
    Ütü güzel annem beğendi kullanışlı :) ama biraz ağır dedi yaa :) Belkide ona ağır geldi :) Ama güzel :)
  • parlatıyor
    Koyu renkli gömlek pantolon tshirt gibi giysilerde parlatma yapıyor bunu çözemedim deniyorum sürekli fakat sonuç aynı. Ütü bezi kullanmak istemiyorum. Açık renk giysilerde sorun yok . Buhar gücü ütünün performansı bunun dışında iyi.
  • mukemmel
    bu fiyata alinabilecek en guzel utu kesinlikle tavsiye ederim. hepsiburada.com guvenirliliginide unutmamak lazim. tesekkurler hepsiburada.com
  • Bu fiyata alınacak en iyi ütü!!!
    Tabanı adeta kayıyor ben ço kmemnun kaldım, herkese de tavsiye ederim.
  • Güzel,şık ve pratik
    Kullanımı kolay, görünümü güzel, fiyatı iyi, herkese tavsiye edebileceğim ürün....
  • Güzel ütü
    Bu ürünü yeni aldım. Ütülemek kolaylaştı, ütü kayıyor, buhar gücü iyi. Herkese tavsiye ederim.


  • Tesekkurler
    Sorunsuz bir sekilde ve hizli olarak elime ulaştı. Ürünün katilesini bilmek için adi yeterli. Teşekkür
  • Güzel
    Güzel ürün, eşim beğendi.Sıkıntı yok, düşünenler almak da tereddüt etmesin.
  • Kesinlikle tavsiye edilir
    Ütü de hepsiburadanın hızıda muhteşem 24 saat içinde elime ulaştı...
  • çok iyi
    ürünü anneler günü indiriminden faydalanarak aldım ama maalesef elime geç ulaştı.Philips in gc3802 modeli ile bu model arasında kalmıstım eminim oda iyidir ne de olsa markanın adı belli.Yüksek fiyat kalite anlamına gelmiyormuş öğrendim kesinlikle tavsıye ederim...
  • hiç düşünmeden iki tane aldık
    anneler gününde hem eşime hem anneme aldık, ikiside çok beğendi. Eski ütüleri patikadaymış, bu ütü otobanda gidiyor gibiymiş
  • Gayet Başarılı
    Ürünü dandik bi ütüyle eziyet çeken annem için aldım. Kendim de test etmiş olarak şunu söyleyebilirim ki gündelik işlerinizi oldukça kolaylaştıracak bi ürün. Özellikle buhar gücü muhteşem! Benim gördüğüm tek eksiği; Isı ayar düğmesi kalitesinin, ütünün genel kalitesine nazaran biraz daha düşük olması. Ama müsterih olun; çok çok küçük bi sorun. Hatta sorun bile sayılmaz belki...
  • Gayet güzel
    Alalı birkaç gün oldu. Ütü yaptık ve oldukça iyi. Herhangi bir olumsuzluk göremedim. Buhar püskürtme yoğunluğu 5 kademe ve başarılı. Tavsiye ederim.
  • tam istediğim gibi
    ürün mükemmel, giysinin üzerinde kayıp gidiyor. hızlı ısınıyor ve jilet gibi ütülüyor. buhar gücü de iyi.
  • Başarılı
    Üründen anneme aldım henüz çok kullanmadı fakat yormadan iyi iş çıkardıgını söyledi, bu fiyat aralığında arayanlara önerilir
  • Kesinlikle superglide degil
    Benim icin önemli olan kaymasiydi ütünün ama ne yazikki sanki kumasa yapisiyor. Cok pismanim aldigima
  • tavsiye ederim
    Yaklaşık 5 yıldır kullandığımız philips markalı ütümüzden sonra tercihim yine philips oldu. buhar çıkışı gayet iyi, biz memnun kaldık, tavsiye ederim, gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.


  • Özellikler

  • Buhar Püskürtme150 gr/dk
  • Güç2400 W
  • Su Tankı Kapasitesi350 ml
  • Şok BuharVar


Lütfen AdBlock eklentisini sitemiz için devredışı bırakınız!