General Mobile Discovery 16 GB 4.7 İnç Çift Hatlı 8 MP Akıllı Cep Telefonu Yorumları

General Mobile Discovery 16 GB 4.7 İnç Çift Hatlı 8 MP Akıllı Cep Telefonu Yorumları

1310 YORUM
760 adet yıldızlı yorum
303 adet yıldızlı yorum
118 adet yıldızlı yorum
21 adet yıldızlı yorum
33 adet yıldızlı yorum

General Mobile Discovery 16 GB 4.7 İnç Çift Hatlı 8 MP Akıllı Cep Telefonu yorum ve tavsiyeleri

Yorumları Filtrele

Sırala

YorumBudur.com aracılığıyla, 22.11.2014

General Mobile telefonu sürekli kullanırım. En sonki telefonum artık eski teknoloji olduğu için değiştirdim çok dayanıklı general mobile discovery 4Gb olandan aldım. Çok memnunum çok hızlı bir telefon ayrıca görüntü kalitesi de çok net ve parlak

YorumBudur.com aracılığıyla, 30.05.2015

rahat baş bandı gerçekten çok ekstra bir özellik olmuş. istenilen boyuta ayarlanabiliyor olması büyük avantaj. ama bu istenilen boyuta ayarlama olayını kulaklara denk gelen kısımda da yapmaları lazım,herkesin kulağı aynı boyutta değil...

YorumBudur.com aracılığıyla, 30.05.2015

tam anlamıyla çığır açtı. akıllı telefon olayı bambaşka bir boyuta taşındı. kamera megapikseli biraz daha artırılabilir miydi bilemiyorum ama işlemci kapasitesine baktığımız zaman oldukça verimli çalıştığını söyleyebiliriz. herşeye rağmen gayet iyi telefon olmuş... Artıları : artırılabilir hafıza, dahili hafıza, ekran boyutu,

YorumBudur.com aracılığıyla, 25.06.2016

Tavsiye etmiyorum

Ürünle ilgili olumlu olumsuz bir şey diyemem. Ancak aldıktan sonra çıkacak arızlarda servis herşeyi kullanıcı hatası olarak kabul edip ücret karşılığı tamir yapıyor. Tecrübemle sabit olmak üzere General Mobilenin garantisi para ile çalışıyor. Garantisi devam eden General Mobile 4G için 24.06.2016 tarihinde 210,00 TL servis ücreti ödedim. İsteyene yapılan işlemleri ve ödemeyi belgelendirebilirim. Garantisi sağlam olan ürünlere bakmanızı tavsiye ederim.

YorumBudur.com aracılığıyla, 01.09.2014

ben almayı düşünüyorum herkez tavsiye ediyor arkadaşlarımdada var 1 yıl geçmiş hiçbir arızası çıkmamış bu fiyata bu özzellikleri biraz zor bulursunuz bence alınn :) süper .........

YorumBudur.com aracılığıyla, 17.07.2014

Bence gayet iyi ve kullanışlı

YorumBudur.com aracılığıyla, 07.04.2014

almanızı tavsiye ederim süper bi telefon Artıları : çok güzel gayet hızlı oyunmu oynucan bunu al hayatta kasmıyo donmuyo s3 ten kat kat daha iyi, Eksileri : yok süper bişey,

YorumBudur.com aracılığıyla, 08.06.2014

Alınır bir çift hatlı telefon. Artıları : Aldığıma pişman olmadığım tek f/p açısından en uygun cep telefonu. GMD çift hatlı telefonlar arassında en başarılı olanlardan biri. Yeni modellerini beklemekteyiz. Güncelleme kitkat 2 hafta içinde çıkacak bakalım neler getirecek., Eksileri : bazı ilk modellerde şarj girişinde sorun.,

YorumBudur.com aracılığıyla, 27.01.2014

hava atmak istiyosanız bire bir. fakat güç hız vb özellikler istiyosanız kesinlikle tercih etmeyin Artıları : cok şık bi tasarımı var çok havalı bi telefon, Eksileri : kullandıktan 3 ay sonra telefon yarı yarıya yavaşlıyo kesinlikle almayın telefonda hiç oyun yok fakat ilk aldıgımdan yarı yarıya daha yavas bi internete giricek oluyorum yarım saatte giriyo aşırı yavaşlıyo,

YorumBudur.com aracılığıyla, 03.02.2014

özetle alınıp kullanılabilir sorun yok ve de hızlı. Artıları : herşey mükemmel. çalışmayan bir uygulama görmedim, Eksileri : 4gb hafızanın 2 gb kendi yiyiyor. sana 2gb kalıyor.,

YorumBudur.com aracılığıyla, 30.12.2013

Kısacası, samsung/iphone vs. alıp kazıklanacağınıza, aynı fabrikalardan çıkan bu ürünü alıp memnuniyetle kullanabilirsiniz. Üreticisi de türk, bir işe yaramış olur. Artıları : Olması gereken özellikler ile olması gereken fiyatta olması., Eksileri : Ben eksiğini göremedim, gayet güzel bir telefon.,

YorumBudur.com aracılığıyla, 27.11.2013

Arkadaşlar 2 ay oldu telefonu alalı kendiliğinden uygulama hatası verdi. ekran gidip gelmeye başladı. teknik servis Telpa çok kötü tamire gönderceksin 1 aydan önce gelmez ona göre malzeme kalitesiz haberiniz olsun S3 almanızı tavsiye ederim. kliksa güzel bi site ertesi gün gelir aldığınız ürün ama bu ürün özellikleri iyi fakat kalitesiz Eksileri : Arkadaşlar 2 ay oldu telefonu alalı kendiliğinden uygulama hatası verdi. ekran gidip gelmeye başladı. teknik servis Telpa çok kötü tamire gönderceksin 1 aydan önce gelmez ona göre malzeme kalitesiz haberiniz olsun S3 almanızı tavsiye ederim. kliksa güzel bi site ertesi gün gelir aldığınız ürün ama bu ürün özellikleri iyi fakat kalitesiz,

YorumBudur.com aracılığıyla

Bencede İyi Güzel Telefon

YorumBudur.com aracılığıyla

vaay be ne telofondu ama

YorumBudur.com aracılığıyla

Almayı Düşünüyorum Sizce ?

YorumBudur.com aracılığıyla

mrhaba ürnlerde takst varmı

YorumBudur.com aracılığıyla

almayı dusunuyorum

YorumBudur.com aracılığıyla

çokk güzel

YorumBudur.com aracılığıyla

telefon özelliklerini ayrıntılı olarak paylaşırmısınız

YorumBudur.com aracılığıyla

ALMAYI DUSUNIYORUM FIYAT INDIRIM OLSA COK SEVINIRIM

GittiGidiyor aracılığıyla

"telefon"

Olumsuz yönleri: bataryası çabuk bitiyor

GittiGidiyor aracılığıyla

"eski bir cihaz idareten aldım"

Olumlu yönleri: alo denilebiliyor :D Olumsuz yönleri: ekranı arızalı !

GittiGidiyor aracılığıyla

"vasat"

Olumlu yönleri: Kargo çabuk geldi. Olumsuz yönleri: Hoparlör ve kulaklık cızırtılı,düğmeler orjinlagibi değil bı garip basıyor,garanti belgesi ve faturası yok.toplama gibi bir ürün.tavsiye etmeme,birtane daha alacaktım vazgeçtim.

GittiGidiyor aracılığıyla

"ürün anlatıldığı gibi değil"

Olumsuz yönleri: ürünü yaklaşık 1 ay önce aldım ancak sürekli olarak şarj sıkıntısı yaşadım. Telefoncuya tamir için götürdüğümde ise bu telefonların şarj soketinde sıkıntı yaşandığını yeni soket takıldığında ise yine aynı hatayı verdiğini söylediler. Ayrıca telefonu ilk aldığımda güzel ve hızlı bir şekilde kullanmakta iken daha sonraları sürekli ağırlaştı ve uygulamalara dahi girmekte hep sıkıntı yaşadım.

HepsiB. aracılığıyla, 07.05.2014

harika ve hizli

Merhaba Urunu sabah aldim hiz ve performans ile cift hattin birlestigi dokunmatigi cok hassas ekran parlakligi harika guzel bir makina. Telefon cok hizli cift hatti guzel calışıyor. İnternette hizli sörf yapıyor programlarda sıkıntısiz çalışıyor hafif şık fakat ikonlara alisamadım. Pil performansı test edemedim alayım mı diye sorarsaniz tavsiye ederim saygilarimla

HepsiB. aracılığıyla, 02.11.2019

Bir Yıldız

Bu devirde alınacak telefon degil

HepsiB. aracılığıyla, 16.11.2016

Fiyat/Performans OK.

Fiyat/Performans olarak tahmin etiğimden çok daha güzel. Bu fiyata da başka bir yerde bulamazsınız.

HepsiB. aracılığıyla, 25.02.2015

Hızlı kargo süper...

2 iş günü içinde elime ulaştı cihazdan gayet memnunum hiç bir sıkıntısı yok bu fiyata süper bir ürün kaçırmayın alın pişman olmayacaksınız... hızlı gönderi için hepsiburada.com a teşekkürler...

HepsiB. aracılığıyla, 10.11.2016

Güzel, hesaplı

Telefon güzel, fiyatı da hesaplı Ancak kargolama biraz gecikti

HepsiB. aracılığıyla, 04.12.2018

Okumadan Almayın (ÖNEMLİ)

Öncelikle Telefonu 3 yıldır kullanıyorum İlk sene idare etim sorunu yoktu 2.sene kasmalar donmalar vb. sorunlarla karşılaştım telefonu almak isteyenler şöyle ; Arada whatsap facebook gibi şeyleri çok kullanmayan birisi tercih edebilir Oyun Oynayıp sosyal medyaya girecek kişi katiyen almasın sorunlar yaratır Telefon eski kasa oldugundan uygulamalar güncellenmiyor snapchat kullanılamıyor ve facebook instagram gibi uygulamalar eski sürüm olarak kullanılıyor buda biraz moral bozucu TELEFONA İYİ\GÜZEL DİYENLER EMİNİM TELEFONU 1-2 HAFTA KULLANIP YORUM YAPMIŞTIR ilk haftalar telefon güzel görünüyor sonradan sorun yapıyor 2019 Girecegiz gün geçtikçe teknlojı ilerliyor ve ihtiyaç artıyor yani demek istedigim BU TELEFON PİŞMANLIKTIR (Gençler için)

HepsiB. aracılığıyla, 20.10.2016

güzel telefon

Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. çok memnunum. bu fiyata daha iyisini bulamazdım heralde. pahalı telefonlardan hiçbir farkı yok. Zaten hepsi anca 2 yıl gidiyor. Şarjı kullanıma bağlı olarak değişse de düşük kullanımda 2 tam gün yoğn kullanımda 1 tam gün gidiyor. Zamanla kısalır tabi. soketle ilgili şimdilik sorun yaşamadım sıkıntı kablosunda dedikleri için kendi kablosunu kullanmıyorum.Pek ısınma yok arada sırada yoğun kullanınca olabiliyor. foroğraf çekimi güzel.

HepsiB. aracılığıyla, 04.04.2015

tek kelimeyle general

arkadaşlar bu telefon bir efsane gerek fiyatı gerekse kalitesi ve performansı mükemmel alirken teretdutlu aldım ama çok beğendiğim hic bir sorun yok şarj giriş yeri her telefonda ayni yuvası alisana kadar yavaş takip çıkarın sonra yuvası alisiyor bi sıkıntı olmuyor olumsuzluklar her cihaz için geçerli oyun performansı mükemmel

GittiGidiyor aracılığıyla, 05.07.2017

"tavsiye etmem. kendi kendine başka yerlere girip çıkıyor. yani sanki çakma ürün"

Olumsuz yönleri: tavsiye etmem. kendi kendine başka yerlere girip çıkıyor. yani sanki çakma ürün

GittiGidiyor aracılığıyla, 12.09.2017

Olumlu yönleri: teşekkürler ürün güzeldi ama kargo elime çok geç getirdi

GittiGidiyor aracılığıyla

"."

Olumlu yönleri: Orta seviye bir telefon için çok güzel özelliklere sahip. 16 gb hafızası var ama ek hafıza kartı ile arttırılabiliyor. Cihazın sarjı uzun kullanım sağlıyor. Ekran boyutu da çok ideal. Bu fiyatlarda telefon arayanlar için tavsiye ederim.

HepsiB. aracılığıyla

Bu fiyata kaliteli ve işinizi gören General Mobile Discovery??

Milyarlarca para verip hava atcam derdiniz yoksa harika bir telefon hem sağlam hem iş görür, şarj olayı kesintisiz oyun oynuyor kızım en az 4-5 saat gidiyor, fakat isteyen 3500 mah batarya alıp sarjı ikiye katlayabilir 40 TL civarında. Evet her uygulamayı yüklemiyo doğrudur, mesela roblox oyunu desteklemior, markethelper uygulamayıda oyun vb.. bazı yüklemeleri kabul etmiyor...KASMA DONMA OLUYOR YAZANLARDA TELEFONU GEREKSİZ VİDEO VE BİR TON RESİMLERLE DOLDURURSA TABİKİ OLUR SONUÇTA BU İNSAN DEĞİL BİR CİHAZ!! Telefon ne içindir; konuşma,msj,WhatsApp-internet-online alışveriş.. vb.. ihtiyaçlar için, bunuda zaten hakkıyla veriyor- aynı tlfnu akrabam ve arkadaşım yıllarca kullandı sorun yasamadı 6-7 yıl önce bu modelde çok popülerdi..tabi teknoloji ilerledi her yıl tonla üst model yenileri çıkıyor. Şuan benim iPhone 7 var çok popüler ve bana hediye geldi, bana kalsa 3-4 bin telefona gereksiz para vermek akıl işi değil. En kralını alsan 3-4 yıl sonra o modelde eski model deyip horlanacak. Yazık paranızı çarçur etmeyin 600-700 liralık telfnlrda işinizi görür..Gerisi size kalmış artık.. Çok konuştum Saygılar??

HepsiB. aracılığıyla

Okumadan Alma 5 yıl kullanıyom

2014 te aldım ilk akıllı telefonumdu ilk aldığımızda hızlıydı 2019 da sık sık format atıyorum hafıza çok sıkıntılı

HepsiB. aracılığıyla

eskidi

arkadaslar kesinlikle 2019 yilinda alincak bi telefon degil.sarji jell bean da 5 saat ekram goruntusu alabiliyorken kitkatta malesef 2 saat alabiliyordum.cihaİn en buyuk artisi ince olusu ama onun disinda buraz daha para koyup 2 gn ramli 4.5 g li bi telefon bakabilirsiniz.ayrica gps kullanacaklar sakin ama sakin yanindan bile gecmesin malesef gps berbat otesi bide bazen sebeke cekmiyor bunlari bikerek alin lutfen

HepsiB. aracılığıyla

Bir Yıldız

Aman uzak durun. Şarj 70ken kapanıyor, ahize hoparlörden hiç ses gelmiyor. Ancak kulaklıkla konuşabiliyorum

GittiGidiyor aracılığıyla

"UZAK DURUN"

Olumsuz yönleri: 2 TANE GENERAL MOBİL DİSCOVERY ALDIM 2SİDE 2 AY İÇİNDE BOZULDU SERVİSE GÖNDERDİM GÖNDERDİĞİM GİBİ GERİ GELDİ. SATICIYLA İLETİŞİME GEÇMEYE ÇALIŞTIM HİÇBİŞEKİLDE İLETİŞİM SAĞLAYAMADIM. OLURDA SORUN YAŞARSANIZ ÜRÜN ELİNİZDE KALIR BİLGİNİZ OLSUN

General Mobile Discovery 16 GB 4.7 İnç Çift Hatlı 8 MP Akıllı Cep Telefonu kullanıcı yorumları, fiyatları ve tavsiyelerini bu sayfadan inceleyebilirsiniz. Buraya tıklayarak ürün özelliklerini inceleyebilir ve yorumları yıldız bazında filtreleyerek okuyabilirsiniz. General Mobile Discovery 16 GB 4.7 İnç Çift Hatlı 8 MP Akıllı Cep Telefonu yorum tavsiye ve fiyatları internetteki e-ticaret sitelerinden toplanarak bu sayfada size sunulmuştur. Bu sayede hiç bir yorum gözünüzden kaçmaz.
Yorumları Filtrele