Mikado MD-14BT Hoparlör

Mikado MD-14BT Hoparlör Yorumları

30 yorum
515 kişi 
43 kişi 
38 kişi 
23 kişi 
11 kişi 

  • Beş Yıldız
    herkese tavsıye ederım urun ncok guzel ve kullanıslı
  • Beş Yıldız
    Çok oto ses var süper
  • Beş Yıldız
    cok sık ve guel calsıyor ses cok ıyı
  • Güzel
    Ses kalitesi vs çok iyi fakat her açılışta bağıran adam işin tadını kaçırıyor. Sesini de kısamıyorsunuz...
  • güzel
    Ücretine göre mükemmel iş görür nitelikte çok süper bir şey beklemek yanlış olur
  • Üç Yıldız
    yüksek bir ses çıkmıyor, telefondan ses az gidiyor


  • Üç Yıldız
    -Bluetooth bağlantısı 5m'ye kadar oluyor.Daha ötesini denemedim. -Ses çıkışı net.Aman aman bi ses verdiği söylenemez ama boyutuna göre gayet başarılı -İçinden aux kablosu çıkmıyor.bi yandan şarz olup bi yandan kullanmak mümkün görünmüyor.
  • mikado md-14bt
    fiyatına göre oldukça başarılı ayrıca mağazanın beraberinde gönderdiği hediye için teşekkürler...
  • Beş Yıldız
    Hızlı teslimat ve ürün kalite gerçekten taktiri hakediyor. Hepsiburada ailesine teşekkür ediyorum..
  • Çok kullanışlı...
    Ürün kaliteli ve niteliği açısından yeterli. Tavsiye ederim. Ancak fm radyolu yazıyor her yerde ben göremedim...
  • gayet kullanışlı, iş görür
    sesi çıkışı gayet güzel ve net, fiyatıda gayet uygun, fm radyoya nasıl bağlanacağımı bulamadım sadece özelliği yok galiba..
  • Aynı üründen iki adet aldım.Bir tanesi uzun süre şarjda kalmasına rağmen dolmuyor.Fiyatından dolayı değiştirmeye uğraşmadım
  • çok güzel
    Kesinlikle tavsiye ederim. Hem bluetooth ile hemde doğrudan bağlantıyla çalışmak da. Micro sd kart girişi de var. sadece USB girişi olmaması eksik yanı


  • Boyunu aşan işler
    Performansı çok iyi zaten diğer Speakerların özelliklerinle kıyasladığınızda pek bir fark bulmadığınızı göreceksiniz bence performansı fiyatının çok çok üstünde işinizi görür pil ömrüne bakamadım henüz yeni aldığım için tavsiye ederim
  • fiyat/performans
    fiyatına göre çok iyi performans
  • Üç Yıldız
    Iyi
  • ????????
    Ürünu dün siparis ettim bugün elime ulaştı iyi sesi filan bluetooth bağlantısı ve Hafıza kartı yeri var usb bağlantısı yok yalnız telefona bağlanıyor kulaklık uçlu kablosu var iyi güzel fakat mavi ışık yanıp sönüyor açık olduğu sürece onu beğenmedim.....Hepsiburadaya tşk ??
  • Kzblosuz kullanacaksanz başka bakın
    Sesi net ama yüksek değil metal gövde ağır malzeme mini usb ile şarj oluyor micro olsa iyi olurdu şarjı full seste 20 dk anca gidiyor onun için geri gönderdim asıl işi olan kablosuz ses görevini yapamadı
  • ŞARZ PROBLEMİ VAR
    beyler ses çıkışı hoş güzel ama şarz 20 dk gidecekse ne işe yarar? İade etmek istiyorum.
  • fena değil
    boyutları uygun ses kalitesi iyi . şarj meselesini tam test etmedim ama genel olarak iyi.


  • Çok iyi değil
    Sürekli şarjı bitiyor ve genel olarak çok kötü
  • kesinlikle almayım
    arkadaşlar ben aldım bunun daha düşük fiyatlisi daha iyi daha güzel ben aldım ses bozuk bluetoot 5 mt çekmiyor tavsiye etmen...
  • Gayet güzel
    Fiyatina gore cok iyi bir urun.Alacaklara simdiden hayirli olsun.
  • sorunsuz ulaştı.
    sorunsuz ulaştı. ürünün sesi biraz az çıkıyor. çok fark yaratmadı ancak daha büyüğünü almak için araştırmamak bizim sorumluluğumuzda
  • Gayer Güzel
    Ürün gayet güzel, fiyatına da bakılırsa kesinlikle alınmalı
  • harika
    Fiyat / performans süper. Evde spor yaparken kullanıyorum. Ses kalitesi süper. Hiç düşünmeden alın derim.
  • boyutuna göre harika ses
    arkadaşlar fiyat performans için oldukça başarılı.oda içersinde gayet basarılı tavsiye ederim...sarj suresi hakkında fikrim yok...ses gayet iyi.
  • Güzel
    Cuma günü siparişi verdim pazartesi sabah elime ulaştı gayet güzel sesi var bluetooth 10 m gayet güzel çalışıyor
  • alınır
    bu üründen vatan bilgisayardan aldım çok kaliteli steryo sesi var boyutuna göre ses kalitesi ve baslar çok iyi ancak çocuğum yere düşürdü yine çalışıyor ama ses yok


  • Özellikler

  • Hoparlör SayısıTek Hoparlör


Lütfen AdBlock eklentisini sitemiz için devredışı bırakınız!