MSI B150-GAMING-M3 Anakart

MSI B150-GAMING-M3 Anakart Yorumları

20 yorum
517 kişi 
43 kişi 

  • ürün orjinal
    ürün orjinal , istenen özelliklerde
  • Dört Yıldız
    Çok güzel bir ürün orta seviye oyun bilgisayarı toplayanlar için ideal. Bu anakart Corsair Kasa ve PSU 8 gb gskill ram 240 gb ssd msı gaming gtx 960 Ekran kartı koydum bana mısın demiyor pc 8 aydır kullanıyorum. Pc 4 saniyede falan açılıyor.
  • Memnun kaldım.
    Fiyatına göre güzel bir anakart. Teşekkürler.
  • Güzel
    Ürün güzel ama henüz kullanmadım ama güzel dir diye düşünüyorum
  • süper
    mağaza çok hızlı pazartesi kargoya vereceği malzemeyi cuma verdi cumartesi elime ulaştı beni bekletmediler teşekkürler... ürün anlatıldığı gibiydi herşey güzel.
  • çok güzel
    Anakartı 1 hafta önce aldım hiçbir sıkıntısı yok çok güzel bir anakart i3 6098p ile kullanıyorum ama inş. update edicem teşekkürler..
  • desteklediği şeyler artıda
    arkadaşlar tam bir fiyat performans kartı diyebilirim. hem diğer markalara göre daha ucuz hem de yapılan o kadar testte diğer markalara göre daha dayanıklı çıkması benim almamda etken oldu. 2 ekran kartı takılabiliyor. işlemci desteği güzel fakat amd crossfire için aynısını söyleyemicem sanırım tek eksiği bu kartın. ben çok memnun kaldım 1 haftadır.


  • Canavar
    Ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Fiyat/Performans arıyorsanız bu kart tam sizin için. Artıları: +Emsallerine göre ucuz olması +Sağlamlık testlerinde çok iyi bir yere sahip olması +Isınmaması +DDR4 desteği olması +2 Adet PCI-E x16 Slot (yani 2 ekran kartı takılıyo olması) +6. Nesil Intel Skylake işlemcilerini desteklemesi Eksileri -Sadece AMD Crossfire desteklemesi -Nvidia SLI desteklememesi Sonuç: Verdiğiniz parayı hak eden bir ürün. Dediğim gibi fiyat/performans ürünü olarak 1 numara olabilecek bir kart. Bütçeniz kısıtlı ise başka karta bakmayın derim.
  • Oyun için İdeal
    i5 6600 işlemcime eşlik etmesi için satın aldım. Gayet rahat montaj yaptım. Tüm özellikleri oyun için elverişli ve kullanışlı. Tavsiye ederim.
  • Sozun bitti yer
    Dicek bise yok urun hakkinda msi kalitesi buram buram fiyat/performans urunu gorsel anlamda da harika valla
  • Bu fiyata
    Kasaya bağlandıktan sonra çok güzel görünüyor. Fiyat performans açısından alınabilecek bir kart.
  • Hızlı, güçlü ve çekici..
    Fiyat performans oranı güzel.
  • Beş Yıldız
    İndirimden aldım overclock yapmayan oyuncular için en ideal anakart led'lerinede bayıldım
  • Başarılı
    İyi bir ürün aldığım günden beri tek bir sorunla karşılaşmadım. Tavsiye ederim. Kullanışlı.


  • Güzel
    Başarılı güzel bir ürün. Bu fiyata alınabilecek en iyi ürünlerden tavsiyemdir.
  • sadece ddr4 destegi var
    urun iyi bir anakart, uygun fiyata oyuncu anakarti arayanlar icin guzel bir urun, ancak sadece ddr4 destegi var.
  • Başarılı
    Görüntüsü itibari ile de tam bir oyuncu donanımı. Tek tık oc özelliği ile kolayca oc yapabiliyorum. Tavsiyemdir.
  • Başarılı
    Ürün oyuncular için dizayn edilmiş. Bir aydır kullanıyorum ısınma ve benzeri sorunlarla karşılaşmadım. Gayet memnun kaldım. Tavsiyemdir.
  • Güzel
    Güzel kaliteli bir donanım. Arkadaşta vardı aynısından aldım. Tam istediğim gibi görüntüsü olsun performansı olsun gayet iyi. Tavsiyemdir.
  • Süper
    Ürün oldukça başarılı. İki haftadır kullanıyorum. Dizaynı oldukça şık oc ve bios arayüzü kolaylaştırılmış. Tam oyuncu donanımı tavsiyemdir.


  • Ağ Bağlantıları

  • Ethernet LAN bağlantısı Var
  • LAN kontrolörü Atheros Killer E2400
  • Ağırlık & boyutlar

  • Derinlik 244 mm
  • Genişlik 304 mm
  • Arka panel I/O portları

  • DVI-D bağlantı noktası sayısı 1
  • Ethernet LAN (RJ-45) port sayısı 1
  • HDMI port sayısı 1
  • Kulaklık çıktı sayısı 1
  • Mikrofon giriş fişi Var
  • PS/2 bağlantı noktaları 1
  • S/PDIF çıkışı Var
  • USB 2.0 bağlantı noktası sayısı 4
  • USB 3.0 (3.1 Gen 1) Tip-A port sayısı 4
  • USB 3.1 (3.1 Gen 2) Tip-A port sayısı 4
  • BIOS

  • Temiz CMOS bağlantı kablosu Var
  • Dahili I/O

  • ATX güç bağlayıcı (24-pin) Var
  • CPU fan bağlayıcı Var
  • M.2 (M) yuvalarının sayısı 1
  • Ön panel ses bağlayıcısı Yok
  • Paralel bağlantı Var
  • S/PDIF çıkış bağlayıcı Var
  • SATA Express konnektörlerinin sayısı 1
  • SATA III bağlantı sayısı 6
  • Seri giriş başlıkları 1
  • Şasi giriş bağlayıcı Var
  • TPM bağlayıcı Var
  • USB 2.0 bağlayıcıları 1
  • USB 3.0 (3.1 Jen 1) konnektörleri 1
  • Genişletme yuvaları

  • PCI delikleri 3
  • PCI Express x1 (Gen 3.x) yuvası 2
  • PCI Express x16 (Gen 3.x) yuvası 2
  • Grafik

  • Paralel işleme teknolojisi desteği 2-Way CrossFireX
  • Hafıza

  • Bellek yuvalarının sayısı 4
  • Destekli hafıza saati hızı 2133 MHz
  • Destekli hafıza türü DDR4-SDRAM
  • ECC Var
  • Hafıza alanı türü DIMM
  • Hafıza kanalları çift
  • Maksimum bellek 64 GB
  • Tamponsuz hafıza Var
  • İşlemci

  • İşlemci ailesi Intel
  • İşlemci soketi LGA1151
  • Maks. SMP işlemci sayısı 1
  • Performans

  • Anakart form faktörü ATX
  • Anakart yongası Intel B150
  • Analevha yonga kümesi ailesi Intel
  • Energy Star onaylı Yok
  • Intel® Extreme Bellek Profili (XMP) Var
  • Ses çıkış kanalı sayısı 7.1
  • … için bileşen PC


Lütfen AdBlock eklentisini sitemiz için devredışı bırakınız!