Hiking M1 Altın yorum ve tavsiyeleri

Hiking M1 Altın Yorumları

Hiking M1 Altın

(25 yorum)

25 Yorum

5
3 yorum
4
3 yorum
3
4 yorum
2
1 yorum
1
4 yorum

yorumları filtrele:

  • NI1 aracılığıyla
    IMEI calinmis

    IMEI çalınmış gidin iki kuruş daha verin başka bişi alın

  • NI1 aracılığıyla
    Telefonların imei ni çalıntı

    N11 bende tamamen güvenirliğini kaybetmiştir.

  • NI1 aracılığıyla
    tuşlu telefon

    ürün kutusu içerisinde geldi ama kutudan kulaklık çıkmadı.

  • NI1 aracılığıyla
    Hızlı teslim yapan mağaza

    Siparişim hızlı geldi. Şimdilik sorun görünmüyor. Kullanıcısına teslim edeceğim. İnşallah kullanımında da sorun çıkmaz. Teşekkürler

  • HepsiB. aracılığıyla
    hiking m1

    kesinlikle ve kesinlikle almayin cok pisman olursunuz cok kullanissiz ve kalitesiz.fiyat olarak uygun ama daha kullanamadan cope atmak zorunda kaldim kesinlikle tavsiye etmiyorm!!!

  • NI1 aracılığıyla

    Evet ama daha inceleyemedim

  • NI1 aracılığıyla
    eh fena degil

    telefon idare eder. tuşları pek hoşuma gitmedi. kullanışlı değil hemen bozulacakmis hissi veriyor.

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    Babam için aldım beğendi yetiyo ona valla çok beğendi

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    Ucuz kullanışlı yaşlılar için çok ideal bi tel

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    Dedeme aldık geçenlerde başta biraz zorlandı hala da zorlanıyo biraz ama yavaş yavaş öğreniyo

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    Şık bi telefon işte anneme yetiyo arayınca ulaşalım diye aldık gerçi onu da yanında taşımıyo ama olsu

  • YorumBudur.com aracılığıyla, 10.06.2016

    Tuşlu telefonnn görünce duygulandım resmen be

  • YorumBudur.com aracılığıyla, 10.11.2016

    tam yaşlıların amcaların dedelerin kullanıcağı bi telefon sıfır beklenti

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    bu telefonu alcak kişinin amacı sadece arama ve mesajsa alınabilir fiyatda çok iyi

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    ikinci el alıcağınıza bunu alın daha iyi fiyatı zaten ucuz

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    babama bu telefondan aldım bence çok kullanışlı

  • YorumBudur.com aracılığıyla

    tuşlu telefon arayanlar için güzel

  • HepsiB. aracılığıyla
    Hiking

    Telefon kutulu sarj aleti garanti belgesi faturasi ile eksiksiz teslim edildi gayet kullanisli ve kullanimi kolay tavsiye olunur

  • HepsiB. aracılığıyla
    tlfon

    tuş takımlı kullanmak isteyenler için gayet uygun .annem için almıştım

  • HepsiB. aracılığıyla, 06.12.2016
    Fiyat Performans

    Fiyatına göre gayet iyi tuşlu telefon düşünenler ikinci el fiyatına sıfır telefon gayet güzel tavsiye ederim. ve böyle bol çeşitli ürünler ve uygun fiyatlar için hepsiburada ya teşekkürler gönül rahatlığıyla alışveriş yapabildiğim tek yer....

yorumlar getiriliyor, bekleyiniz
bu kriterde daha fazla yorum bulunamadı
Hiking M1 Altın kullanıcı yorumları, fiyatları, tavsiye ve şikayetlerini bu sayfadan inceleyebilirsiniz. Buraya tıklayarak ürün özelliklerini inceleyebilir ve yorumları yıldız sayılarına göre filtreleyerek okuyabilirsiniz. Hiking M1 Altın yorum, tavsiye ve fiyatları internetteki e-ticaret sitelerinden toplanarak bu sayfada size sunulmuştur. Bu sayede hiç bir yorum gözünüzden kaçmaz.
kapat