Samsung UE-55JS9000 LED TV

Samsung UE-55JS9000 LED TV Yorumları

19 yorum
516 kişi 
42 kişi 
11 kişi 

  • Muhteşem bir deneyim ve 10 numara beş yıldız servis
    Ürün tam istediğim gibi çıktı. Harika bir televizyon. Fiyat performans açısından çok iyi bir alışveriş oldu
  • göstere ler süper
    Avantajlar : değerler i<br />Dezavantajlar : fiyatı uygun seviyelere çekilmelidir.<br />Özellikli geniş amaçlı kullanılabilir.
  • HIZLI KARGO GÜZEL ÜRÜN
    HIZLI KARGO GÜZEL ÜRÜN
  • Orjinal Sıfır Samsung Kalitesi.
    Ürün Orjinal kutusunda kargo ile adresimize teslim edildi . Samsung Cağrı merkezi ile kayıt oluşturularak, Samsung Yetkili Servis tarafından devreye alınmıştır.Orjinal Pakete ek olarak magazada destek paketi yapılmıştır.Ürün Sınıfın en iyi görüntü kalitesi .İnce ve Zarif.Akllı kumanda ve bağlantı kutusu mevcuttur.
  • Harika
    10 numara 5 yıldız
  • mükemmel....
    ......................................
  • samsun ue js9000
    ürün çok güzel tavsiye ederim


  • UYGUN FİYAT KALİTELİ GÖRÜNTÜ HIZLI KARGO
    UYGUN FİYAT KALİTELİ GÖRÜNTÜ HIZLI KARGO
  • Ürün zaten süper. Zannedersem şu anda piyasada daha iyisi yok. Eğer bütçeniz elverişliyse sadece boyutu hangisi olsun diye düşünün. Başka birşey düşünmenize gerek yok.
  • tek kelime mükemmel
    Benim gibi bol TV değiştiren biri için kaçırılmaz bi fırsattı fiyatı piyasa şartlarında en uygunu ve  JS9000 ŞAHANE BİR TASARIM ve KUSURSUZ RENKLER BARINDIRAN SIRADIŞI BİR CURVE
  • Alet Güzel..
    Evet Son sistem TV...
  • Çok şey beklemeyenler için ideal
    Ürün görüntü kalitesi olarak iyi,çok iyi değil çünkü 4K yayın yapan fazla kanal yok ve bi Phil değil kalite olarak.yavaş sayılır 3 saniyeyi buluyor kanal değişiklikleri.uygulamaları Güzel ama çeşit çok yok.büyüklüğü gayet iyi.usb girisi bi tane olması biraz sıkıntı.sırf digitürk kampanyası için aldım ama kod hala gelmedi o ayrı mesele.kısacası çok şey beklemeyenler için ideal bi ürün.servis hızlıydı bu ara da
  • bu fiyata böyle bir ürün almak ilginç teşekkür ederim
    bu fiyata böyle bir ürün almak ilginç teşekkür ederim
  • sakın almayın
    arkadaslar ürün 900 hertz falan degil hertz max. 50hz yi gecmez bu yaptıkları tamamen dolandırıcılık. ürünü idade etmek icin yolladım kabul etmeyip tekrar yolladılar 34 tl kargo ücretide bana girdi. Güvenli alısverismis, orjinal ürünmüs ücretsiz kargoymus hepsi fasofiso.. yazıklar olsun..


  • ilgili alakalı firma, ürün kaliteli orjinal ,hızlı kargo.teşekkür ederim
  • TEŞEKKÜR EDERİM..
    EVET GAYET GÜZEL..TEŞEKKÜR EDERİM
  • Teşekkür Ederim..
    Ürünümüz Gayet Güzel Görüntü Mükemmel. 4 K için biraz Erken Ama Almışken Olsun işte içinde be yaa :))
  • beğendim:)..
    beğendim:)........
  • guzel
    beklentilerin uzerınde


  • Ana Özellikler

  • Ekran Boyutu 55 inch
  • Ekran Çözünürlüğü 3840 x 2160
  • Kontrast Oranı Mega Kontrast
  • TV Standartı 4K UHD
  • Genel Özellikler

  • Çözünürlük 4K
  • Ekran Boyutu 55 inç / 139 cm
  • Özellikler Wi-Fi, 3D, Curved, Smart TV
  • Ürün Tipi LED