LG G3 D855 32GB Altın Yorumları

LG G3 D855 32GB Altın Yorumları

1088 YORUM
719 adet yıldızlı yorum
206 adet yıldızlı yorum
114 adet yıldızlı yorum
18 adet yıldızlı yorum
31 adet yıldızlı yorum

LG G3 D855 32GB Altın yorum ve tavsiyeleri

Yorumları Filtrele

Sırala

İnce Hesap aracılığıyla

grcekten bu fiyata bu kalite harikaaaaa

İnce Hesap aracılığıyla

hala iyi telefonlardan

bir dönemin en iyi telefonuydu gerçekten. bunu bilerek biraz daha uygun olmasından dolayı ben tercih ettim. kamerası hala birçok telefonun kamerasından daha iyi. bütçesi kısıtlı olanlara ben öneririm.

HepsiB. aracılığıyla, 14.04.2015

Beklentilerimi karşıladı

ürün beklentilerimi karşıladı. paketleme - kargo ve diğer işler tam istediğim gibi gerçekleşti. iyi varsın hepsiburada.com teşekkürler satıcı firma.

HepsiB. aracılığıyla, 01.05.2015

mükemmellik

Harika 5.5inc ekranı sayesinde 32 gb hafıza 3 gb ram telefon kalınır.

HepsiB. aracılığıyla, 17.10.2016

hepsi buradaya tesekkurler

telefonun isinma ve sarj yeme sorunu var bu yuzden tavsiye etmem kamerasi cok gelismis fazla telefonla ilgilenmem diyen biriyseniz tam sizlim

HepsiB. aracılığıyla, 25.06.2016

g2 den g3 e gectim farklar eksiler

Iyi yonleri arka kamerasi, ekrani ve islemci ve rami. Kotu yonleri pili 5 yada 6 saatt e biter. Isinir bi de. Genel olarak alinir bu telefon, su an g4 yada g5 alicam. bunun fiyati uygun. 3 yildiz cunki sarj bitmesi cok kotu bi sey 3000 mah pili olan bi cihazda

HepsiB. aracılığıyla, 06.06.2015

GÜZEL BİR TELEFON

LG G3 ALMAK İÇİN ÇOK ARAŞTIRDIM VE ARŞTIRMALARIMDA : - TELEFONUN TEK KÖTÜ YANI ISINMASIYMIS VE TELEFON ISINDIĞI İÇİN KENDİNİ KORUMA ALTINA ALIYOR LG NİN BU ÖZELLİĞİ DÜŞÜNMESİ BİLE ÇOK GÜZEL - FİYAT OLARAK VE GÜVENCE OLARAK TEK ALABİLECEĞİM SİTE HEPSİBURADA.COM DİĞER SİTELERE GÖRE HEM DAHA UYGUN VE TESLİM EDİLEN ÜRÜNLERDE EN AZ SIKINTI ÇIKARAN SİTELERDEN BİRİ YANİ ALICAKSANIZ BURDAN ALIN BENCE - 2K EKRANINDA 4K VİDEO ÇEKMESİ CABASI YANİ BENCE İSLETİM SİSTEMİ BİRAZ DAHA KUVVETLİ OLSAYDI BENCE BU TELEFON DÜNYANIN HER YERİNE YAYILIRDI

HepsiB. aracılığıyla, 04.04.2015

Süper bir telefon

Telefonu bir haftadır kullanıyorum oldukça memnunum şarjı 1-1.5 gün gidiyor Telefon biraz fazla ısınıyor gibi gelebilir ama güçlü bir işlemcisi ve 4k ekran olduğu için oldukça normal bir sıcaklık teşekkürler hepsiburada

HepsiB. aracılığıyla, 10.03.2015

en iyi telefon

bu telefonun hayranıyım ben lg ye doğuştan hastayım samsungtan ölümüne nefret ederim lg gw 620 android 1.6 yüklü telefon o bile süperdi lg g2 ilk çıktığında çok hoşuma gitti alacaktım bi kaç sıkıntı oldu alamadım sonra teknoloji haber sitelerinden bu telin çıkacağını okudum resimlerini felan gördüm bayıldım g2 nin eksiklerini kapatıp üstsınıf donanım eklemişler yani telefona telefon çıkmadan hastaydım şu an gm discovery 2 kullanıyorum ama hala LG G3 diyorum %100 puan alan tek telefon teknoloji fuarlarında 2015 in en iyi telefonu seçildi iphone 6 ile birlikte.

HepsiB. aracılığıyla, 25.01.2015

kesinlikle lg g3

Daha önce birçok android telefon kullandım. Su an için en hızlısı ve stabil calisan g3. pil omru uzun. 3 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Standart kullanıcı değilim. Herşeyi karistiran ve telefonun bütün özelliklerini kullanan biriyim. Ram ve cpu kullanimi ideal. Kamera kesinlikle çok başarılı. Gece çekimleri bile harika. Başka modellere bakmaya gerek yok. Tabi lg G4 çıkana kadar.

HepsiB. aracılığıyla, 23.09.2015

g3 d855

Maalesef "geri,home,menü dokunmatik" tuşlarını ekranın içine koymuşlar,ekran küçülmüş.Isınma problemi var.Görüntü keskinliği ve netliği samsung süper amorf ekranların aşağısında bir telefon.

HepsiB. aracılığıyla, 24.01.2016

Fiyatinin üzerinde kalitede

Siparişim belirtilen tarihte elime ulaştı. Fiyatinin üzerinde kalitede bir ürün. Ozellikle ekran çözünürlüğü harika..

HepsiB. aracılığıyla, 14.02.2015

Bakalım

Aldık bakalım dedikleri gibi iyi çıkacakmı Çok iyi telefon gibi fiyatıda uygun Tavsiye ederim iphonedan androide geçiş yapıcam

HepsiB. aracılığıyla, 24.10.2015

özellikleri üst düzey fiyatı çok uygun

telefonu. hepsi buradan aldım.16 gündür kullaniyorum. çok memnunum herşeyinden sadce şarjı çabuk bitiyor. almak isteyenler hiç düşünmesin alsın teşekkürler hepsiburada.....

HepsiB. aracılığıyla, 01.02.2016

bu fiyata kaliteli ürün

urun genel olarak cerceveleri ince kamerasi guzel ama samsung note 4 kamerasi yok yani. on kamera yeterli değil. hic donma kasma olmadi bir tek sey disinda çektiği 3840×2160 p video oynatirken takila takila oynatiyor yani donuyor. batarya durumu ise gunu kurtariyor ertesi gune %40 %30 falan kaliyor orta kulkanimlarda. yogun kullanimda ise sabahtan gece 24;00. e kadar %20 lere kadar azaliyor. özetlersek genelde ekran çözünürlüğü kaliteli batarya durumu iyi hiz iyi interneti 4.t g test edemedim mobil veri malum 7.2 mb genel anlamda guzel harika telefon. tavsiyem dir

HepsiB. aracılığıyla, 29.01.2015

farkla fark yarat!

telefon harika alt kullanım tuşlarını gizli oluşu güzel. üç aydır kullanıyorum. super :) ve misafir modu da çok avantajlı ;))

HepsiB. aracılığıyla, 12.07.2015

Daha hızlısı mezarda

Sahurda sipariş verdim sabah kurye uyandırdı. Telefon güzel ,ısınıyo biraz . Teslimat muazzam

HepsiB. aracılığıyla, 04.09.2015

harika bir telefon

Gerçekten şu anda fiyatına göre piyasadaki en iyi telefon, hızlı ve kaliteli fotoğraf... Teslimat bir harika zaten. Teşekkürler hepsiburada

HepsiB. aracılığıyla, 18.07.2015

Harika

Muadillerine göre ucuz Hızlı gönderi Çok kaliteli TAVSİYE OLUNUR..

HepsiB. aracılığıyla, 11.06.2015

lg3

pil ömrüne baktım işletim hızına baktım ağrılığına baktım (ağır diye düşünüyorum ) fiyatına baktım firma LG diğer kalite konuları otamatik ve karar verdim aldım

LG G3 D855 32GB Altın kullanıcı yorumları, fiyatları ve tavsiyelerini bu sayfadan inceleyebilirsiniz. Buraya tıklayarak ürün özelliklerini inceleyebilir ve yorumları yıldız bazında filtreleyerek okuyabilirsiniz. LG G3 D855 32GB Altın yorum tavsiye ve fiyatları internetteki e-ticaret sitelerinden toplanarak bu sayfada size sunulmuştur. Bu sayede hiç bir yorum gözünüzden kaçmaz.
Yorumları Filtrele