Homend Royaltea 1701 Çay Makinesi

Homend Royaltea 1701 Çay Makinesi Yorumları

209 yorum
5157 kişi 
430 kişi 
314 kişi 
23 kişi 
15 kişi 

  • Hem mağaza hem de ürün 10 numara
    Evet beğendim. Zaten evimde yıllardır kullanıyorum.
  • Mama suyu hazırlama derdi bitti
    Ürün yorumlarinda sesinin az çıktığını yazmışlar. Ses düzeyi gayet iyi duymayanlar nasıl bir ses bekliyorlar megafonla mi bağıracak mama suyu hazir diye... Ürün kalite tavsiye ederim. Ben mama suyu hazırlamak icin aldım. Eşimle mama hazırlarken yok sıcak yapmışsın yok soğuk yapmışsın git tekrar yap muhabbeti oluyordu bu ürün ilaç gibi geldi. bas tusa hazır. ..
  • Süper Ürün
    Avantajlar : Suyu 2 saat sıcak tutması.<br />Dezavantajlar : Plastik Gövde<br />Güzel ürün alcak arkadaşlara tavsiye ederim
  • siddetle tavsiye edilir
    Ürün gayet kaliteli ve estetik
  • Beş Yıldız
    Nisan ayında evime almıştım, daha sonra kardeşim için de hediye aldım. Çok memnunuz. Ne koku, ne su taşması hiçbir sıkıntı yaşamadık. Mama suyu ısıtmak için o kadar rahatlık ki anlatamam. Suyun ısısı iyi mi biraz daha soğutup ısıtayım derdi yok çok kullanışlı.
  • Tek kelimeyle mükemmel
    arkadaşlar yaklaşık 5 yıl oldu alalı bu süre zarfında sürekli olarak onu kullanıyoruz çok memnunuz. ihtiyacım olursa yine kesinlikle tereddütsüz aynı ürünü alırım.
  • 👍
    Ürün tam istediğim gibi çıktı çok tşkler


  • Makina budur!
    Bugün ulaştı elime kargo hızı güzel.makinayi denedim sesli komut ve sea yüksekliği güzel.tv izlerken bile duyabilirsiniz.video yükleme şansım olsaydı yüklerdim izlerdiniz.ayrica öyle metal gövdeye filan da hiç gerek yok makina çok iyi.suyun sıcaklığı kafaniza göre ayarlayın o size hazır olduğunda seslensin. Olay bundan ibaret.ha bu arada çay 'ın plastik kokusu filan da yok.ilk defa ıctim öyle bi koku yok.dusunmeye de araştırmaya da gerek yok gule gule kullanın.
  • Severek kullaniyorum
    Bir çoğumuz alışveriş yapmadan önce yorumları okur. Tamamen bilgilendirme amaçlı kişisel yorumumu katmadan yazacağım, satın almak isteyenlere yardımcı olur dilerim.Rengi ve malzemesi itibari ile ferah bir görüntüsü var. Ben demlikteki suzegi çıkartıp demlik poşeti kullandım haliyle daha fazla dem aldı. Üç farklı ısı seçeneği var. Çaycıyı yerinden kaldirmadiginiz sürece iki saate yakın o ısıda tutuyor. Fakat bir bardak çay doldurup tekrar yerine koyduğunuzda kapanıyor dolayısıyla sizin ısıyı tekrar seçmeniz gerekiyor. Bu yalnızca çayı demlerken geçerli değil o da şöyle ; Şu kaynadı ve tuş maviye döndü siz çayı demleyip tekrar altına soğuk su eklediğiniz hiçbir tuşa basmadan suyun ısısını algılayıp kaynatma yapıyor sonrakilere siz aynı sıcaklıkta tutması için dereceyi tuşluyorsunuz. Ürün yerli malıdır bu güzel bir şey, arızalandı ücretsiz kargo evden aldı ve eve bıraktı, rezistans ve termostati değişmiş 50tl ye o parçalarda 6 ay garantiliymis.
  • Ürün Mükemmel
    Ürünü 2. defa alıyorum. çok güzel ve dayanıklı bir ürün. diğer markalarda gövdede bulunan mandallı ürünler o kadar dayanmıyor. başarılı bir ürün......
  • BEĞENDİM
    HIZLI KARGO ,ÖZENLİ PAKET,UYGUN FİYAT DAHA NE OLSUN
  • KÖTÜ
    4-5 aydir kullanmakta oldugum urundur. Sicaklik secenekleri iyi bir fikir, ancak dijital tuslar bazen calisiyor, bazen calismiyor. Tekrar elektrikli caydanlik alirsam, kesinlikle baska bir markaya yonelecegim.
  • çok güzel uygun fiata aldım
    hepsi burda comdan yapdığım alış verisden memnun aldddığum ürünün kalitesi zaten belli ürünü zamanında gönderdi teşekkürler
  • Beş Yıldız
    Mükemmel bir ürün...


  • 2012 yilinda almistim esim cok memnundu fakat bozuldu. hic dusunmeden yine aynisini aldim ertesi gun elime gecti. dusunen herkese tavsiye ederim
  • Piyasanın altında
    Piyasanın en iyi ürünü
  • Güzel ürün kalite
    Kalite müthiş zaten bildiğim bir ürün
  • ürün gayet kullanisli
    Sadece ic yuzeyinin plastik olmasi beni yureksiz etti onun disinda gayet iyi bi urun
  • gayet şık kullanışlı ve emsallerine gore uygun
    evet begendim....
  • .
    Ürün çok hızlı geldi teşekkür ederiz
  • beklediğimiz gibiydi teşekkür ederiz


  • ürünün görünüşü güzel.
    Kullandıkça göreceğiz. Sesi çok dikkat ederseniz duyuyorsunuz.
  • Super
    Bi yakinimizdan görerek aldik ve iyikide almisiz .. cok guzel ce cok kullanisli bir urun.. tesekkurler hommend 😊
  • harika bir ürün
    ürün zaten kullandığım bir üründü ikinciyi de neredeyse ilk aldığımla aynı fiyata aldım iyi oldu
  • Mama suyu hazırlamak için çok başarılı
    Bebek maması suyu hazırlamak için mükemmel. Her kullanan memnun kaldı. Anneler bilir, bebeğiniz acıkınca her saniye önemlidir. Bu makina ile mama suyu 5 saat aynı ısıda hazır bekliyor. Biberon işaretine basılı tutunca önce kaynatıyor, sonra mama suyu derecesine indiriyor. Çay makinası olarak kullanmadım henüz..
  • ŞAHANE
    Çok memnun kaldım.Memnun kalmayanlara ise tek tavsiyem kullanma kılavuzu okuyunnnn.hatta en iyisi ilk zamanlarda alışıncaya kadar hiç kapatmayın zırt pırt tüm düğmelere birden tıklamayın suyunuzu kontrol edin her birşey otomatik yapıyor zaten sıcaklık tutuyor bu başka bir harika olay herkese tavsiye ederim arkadaşıma da alacam her gittiğim yerde ise reklamı da yapıyorum iyi ki aldım
  • Ürün mükemmel
    Kesinlkle tavsiye ediyorum süper bi ürün
  • ürün çok güzel
    ürün resimde göründüğü gibi ve elime ulaştıktan sonra hemen denedim konuşan sesi de gayet duyuluyor... süper bir ürün tavsiye ederim..
  • Ürün mükemmel kalitede
    Ürün tek kelimeyle mükemmel. Homend marka ürün hiç kullanmamıştım ve ön yargım vardı. Her türlü yerden yorum okuyarak aldım ve iyi ki almışım. Türk markası olduğunda şaşırdım ve diğer Türk markaları gibi kalitesiz sandım ama piyasada en iyi bilinen markalardan bile daha kaliteli malzemesi varmış. Tasarımı gerçekten çok güzel. Shott cam demlik ve çelik süzgeç kaliteli. Plastik diye aklınıza takılmasın alt kısım, asla koku yok. Biz yine de ilk su kaynatmayı karbonat ile yaptık hiç koku yok. Önceki çay makinemiz çok ses çıkarıyordu bu ona göre yarısı kadar sesi var. Hele suyu sıcak tutarken çok sessiz. Burada bazıları çay makinesinin "konuşma" sesinin az olduğunu söylemiş. Bence onların acilen kulak doktoruna gitmesi lazım. Makinenin konuşma sesini duymamak imkansız ve gayet net anlaşılır şekilde. Eşimle makinenin sesini duyunca şaşırdık hiç de az değilmiş dedik. Garanti konusunda da firma çok iyi, çünkü fiş-fatura-kutu saklama derdi yok. İnternet sayfalarına ürünü kaydedin gerisi tamamdır. Kullanım kılavuzu ve garanti belgeleri çok samimice yazılmış, tam Türk insanına göre hitap etmişler. Asla daha bilindik yabancı markalara para vermeyin. Bu ürünün aynı tasarımdaki kahve makinesini de aldık gerçekten üst kalite ve performansta ürünler. Bundan sonra bu ürün ve servis kalitesinde olan bu markanın diğer ürünlerini de alacağım. Kesinlikle tavsiye ederim, pişman olmazsınız.
  • süper ürün
    tavsiye ederim çok kaliteli
  • Çok kullanışlı
    Benim gibi bitki çayı severler için demleme düğmesi ayrı.siyah çay için ayrı. Ayrıca bebek için mama suyunu 100 dereceye kaynatıp tekrar 40 dereceye doğuruyor.5 saat te bu sıcaklığı koruyor. Birde suyunuz hazır olunca konuşarak haber veriyor. Daha ne olsun.
  • güzel alışveriş
    hızlı ve sorunsuz alışveriş


  • Ana Özellikler

  • Demleme Kapasitesi1.0 lt
  • Demlik MalzemesiCam
  • Gövde MalzemesiPlastik
  • Isıtma Gücü1800 W
  • Su Isıtma Kapasitesi1.9 lt
  • Görünüm Özellikleri

  • RenkBej
  • Teknik Özellikler

  • 360° DönebilmeVar
  • Çay FiltresiVar
  • İkaz LambasıVar
  • Kablo Sarma BölmesiVar
  • Kablosuz KullanımVar
  • Otomatik DemlemeYok
  • Otomatik KapamaVar
  • Su Isıtıcısı Kullanabilme İmkanıVar
  • Su-Kireç FiltresiVar
  • Su Seviyesi GöstergesiVar


Lütfen AdBlock eklentisini sitemiz için devredışı bırakınız!