Asus K556UQ-XX935T Laptop - Notebook

Asus K556UQ-XX935T Laptop - Notebook Yorumları

65 yorum
528 kişi 
423 kişi 
39 kişi 
25 kişi 

  • hepsiburada kaliteli hizmetiyle
    ürün bilinen asus kalitesi.Hepsiburada' yada teslimattaki hızından dolayı teşekkür ederim..
  • idare eder
    Öncelikle özellikleri orta seviye, bilgisayarın tek sorunu 5200rpm hdd kullanılmış olması gerçekten sene 2017 de bu hdd çok geri kalıyor, hele ki ssd ye alışmışsanız. Diğer özellikleri güzel, ısınma olmuyor, ekran görüntüsü ve ses çıkışı güzel. tek büyük sorun hdd, bunuda cihaza ssd takarak çözebilirsiniz o zaman kusursuza yakın performans alıyorsunuz.
  • 100 üzerinden 75 alır
    Kasa ucuz malzemeden yapılmış.klavye çok işlevsel değil ama ana özellikleri bakımından fiyat performans ürünü olduğunu söyleyebilirim. - leri : ekran (ben pek beğenmedim) yeterince iyi değil Klavye ve kasa + ları : işlemci grafik kartı ve ddr 4 ram Fiyat 2198 tl aldım Hepsi burada ya teşekkür ederim 2 gün içinde elime geçti .
  • Güzel fakat...
    Bilgisayarım yarın gelecek fakat bilgisayarın fiyat ve özellik açısından inanılmaz derecede iyi ddr4 olması ve en büyük artısı 940mx olmasıdır Fakat 2 usb girişi büyük bir sıkıntı benim için o yüzde 4 yıldıza tabi tutuyorum
  • İdeal
    Bilgisayar gayet güzel.Bu donanıma fiyatı bi' o kadar daha güzel, ancak ASUS fiyatı malzeme kalitesinden kısmış, yani kasa plastiği ve klavyeden çok şeyler beklemeyin..Benim için önemli olan performans ve düşük fiyattı.İstediğimi aldım...Alacak arkadaşlara tavsiye ederim...Alanlarda sürücüleri güncelleştirip,güncelleştirmeleri kapatsın,pc kendine gelecektir...
  • Dört Yıldız
    Kusursuz bir makina. 2250 liraya aldığım için ayrıca mutluyum.
  • teşekkürler
    teşekkürler istediğim gibi herşey 2. pcim sizden


  • İki Yıldız
    Beklediğim performansı göremedim...
  • Oyun Oynayacak Arkadaşlar İçin
    Bende ort bütçeli bi oyun bilgisayarı arıyodum bu bilgisayarı gayet uygun gördüm.Tabi ki en büyük eksikliği ssd olmaması.Onun dışında orta bütçeli oyuncular için gayet uygun bi bilgisayar. Aldığım FPS değerleri: Cs Go Yüksek Ayar:60-120 League of Legends Orta Yükse: 80-160 Outlast 2 Orta Yüksek:Fps değerini bilmiyorum ama ilk çalıştırmada biraz takılma olmuştu daha sonrasında çok akıcı oynattı. Minecraft Hızlı Grafik:Minecraft ta dahili ekran kartını kullanıyo.10 Chunk da 60 Fps alıyo ama(Benim mc launcher olduğu için de olabilir.). Euro Truck MP:Kasma olmamakla birlikte ısındığı zaman bazen kalabalık yerlerde küçük takılmalar olabiliyo. Bilgisayar ilk aldığımda aşırı yavaştı.Daha sonrasında kendi kendine güncellemeler yaptı.Alan arkadaşlar için tavsiyem güncellemeleri geldiği an yapın.Çok işe yarıyo.
  • Dört Yıldız
    Çok güzel hafıf kullanışlı bir bilgisayar
  • fiyat / performans iyi
    Ürünü en uzun gece indiriminde aldım. bu fiyata en uygun bilgisayar buydu. güncellemelerden sonra normale döndü. gayet hızlı ve sessiz. Klavye aydınlatmasının ve Caps lock tuşunun ışıklı olmaması tek dezavantajı. Windows 10 ilk defa kullandığım için hala tanımaya çalışıyorum bilgisayarı. tavsiye ederim.
  • fiyatına göre gayet guzel
    Ürünü alalı bir ay oldu ilk geldiğinde kasmalar oldu ama güncelleme aldıktan sonra hiçbir kasma olmuyor. Gündelik işlerinizi sıkıntısız yerine getirir son güncel oyunları yükledim hiçbir ekran grafiği olarak en yüksek performansta oynadım gayet başarılı sadece bir saat geçtikten sonra sadece oyunlarda biraz ısınma oluyor ama hp laptobundan sonra bana göre hiç ısınmıyor çok sessiz çalışıyor. Ürün plastik ses çıkışı iyi klavye aydınlatması olmadığı gibi capslock bildirim ışığı da yok 2 usp girişi olması biraz sorun yaratıyor touchpad çok kullanışlı kısacası verilen paraya değer tavsiye ederim
  • Ürün genel anlamda güzel
    Fiyatına göre performans olarak çok iyi güncellemeleri yapmadan önce kasıyodu ekran kartı ve windows güncellemelerinden sonra kasma donma olmadı tek dezavantajı 2 usb girişi var 3 olabilirdi ama bu fiyata alınabilir
  • Bu fiyata en iyi labtop
    Ürün 2300 tl aldım ürün gayet güzel günlük kullanımda bu fiyata ideal tüm yorumları okudum genel olarak iyi yorum yapmışlar bende aldım güzel pc ... 5 yıldız degil ama 4 yıldız hakkediyor ??


  • Mükemmel
    Bu fiyata bu kadar özellik !!! Çok başarılı Çok hızlı ve kaliteli ASUS bu işi biliyor. Diğer markalarla sürünmeye gerek yok.
  • Gayet iyi tabi
    Fiyatı indirimde iken aldığım ürünün performansı gayet iyi. Fiyat performans kıyaslaması yaptığımız zaman ürün fiyatının hakkını veriyor. Hepsiburada.com a teşekkür ediyorum.
  • Dört Yıldız
    gayet iyi
  • Tam bir F/P Ürünü
    Asus markasını bilmeyen tanımayan yoktur. Özellikleri bir çok makine arasında oldukça guzel ve tatmin edici şekilde ayarlanmiş GTA V i 61 Fps de Takılmadan oyanamayi sağlıyor daha ne olsun ?
  • Alınabilir
    Şu an piyasadaki 2500-2700 tl aralığındaki en iyi ikinci bilgisayar birincilikde ise msi zirvede bulunuyor. Kısaca kıyaslarsak bu fiyata GTX950MX en iyi ekran kartı işlemci msi içinde bulundurduğu i5-6300HQ ( PİYASADAKİ EN İYİ i5 İŞLEMCİ ) nun biraz gerisinde win10 dan çok para kesmişler FreeDOS da olabilirdi. HDD 5400 RPM kötü bir durum 7200 RPM takabilirlerdi. Kısaca araştırırsanız daha iyi bilgisayar var ama buda alınabilecek bir bilgisayar.
  • Dört Yıldız
    her hangi bir ısınma sorunu yok kesinlikle ısınmıyor. donma veya kasılma yok. hızı gayet güzel .tek eksisi caps lock ve klavyenin ışıgının olmaması. onun dışında süper
  • GÜZEL
    Arkadaşlar öncelikle iyi günler dilerim.2 gün kadar önce siparişini verdim bugün elime geçti izlenimlerimi ve değerlendirmelerimi paylaşacağım.Ürün altına yapılan tüm yorumları okuyarak almış ve pc konusunda acemi olmayan biriyim.Ama şunu belirteceğim en başta ekran kartı 740 m değil 740 mx olarak geliyor (daha iyisi) windows 10 home işletim sistemi kurulu halde geliyor ürünüm siyah renkte geldi 7. nesil i5 işlemciye sahip u serisi 2 usb girişi bulunmakta klavyedeki tuşlar biraz aralıklı fakat basması yumuşak ve narin pc dilinden anlarsan gayet güzel bir pc fakat bazı arkadaşlar yavaşlıktan şikayet etmişler şunuda unutmamak gerekki bir pcnin yavaşlığı hızlılığı sadece ram işlemci vb ile bitmiyor biliyorsunuz ki içerisine kurulan programlar zamanla pcyi yavaşlatabilir açılış etkisi yüksek olanlar özellikle o yüzden biraz oyun oynayayım biraz işime bakayım derseniz tavsiye ederim gayet şık tasarlanmış yorumlara aldanmayın office 365 içinde geldi pcmin kullanmaya başladım sesi gayet gür ve net eski pclerdekinden bariz şekilde farklı diğer arkadaşlar ne aradı ne umdu bilmiyorum fakat gerçekler bu yönde aldırış etmeyin fazla olumsuzluğu henüz gözüme çarpmadı her yanını inceledim


  • Başka bakın
    Günlük kullanımda hiçbir sıkıntı yok ama güncelleştirmelerden sonra cs go da fps sıkıntısı yaşadım arkadaşlar game dvr dan kaynaklanıyor felan dendi alakası yok win 10 sorun yaratıyor kim ne derse desin böyle kaliteli bir notebook bile beni fıtık etmeye yetti Fiyat performans düşük beklediğimin altında kaldı
  • asus
    Ürünün kasası çok kalitesiz özensiz yapılmış
  • Kronik sorunlu
    Kronik menteşe sorunu bulunuyor şikayetvar sitesini inceleyin sonra bir daha düşünün
  • aldanmayın
    Arkadaşlar laptop almadan önce herzaman işlemci koduna bakın Bu cihazın işlemci kodu u Yani ultrapowersave Yani işlemci çöp Diyorsanız ben sadece Excel kullanıcam o zaman tamam ama başka bi işe yaramaz
  • Fiyata bu kalite cok iyi
    Bilgisayar cok guzel ama cidden ben su windows10 alisamadim abi acayip geliyir gta 5 yukledim oynanabiliyorkalitesini sorgulamak gereksiz asus ve ayrica ram ve ekran karti oldukca iyi sviyede tabiki fiyatina bakinca tek bir dez acantaji var capslook ve numlook osigi yok ustunde..
  • iki marka iki kalite
    hepsiburada.com a teşekkür ederim sıkıntısız teslimat için. çok aradım pahalı olanların benim işime ne katacağını düşündüm. almam gereken sadece bu diye düşündüm. 150 km/h hızı gecmeyen birine ferrari ne katar sadece dostlar alisveriste görsün. Bu fiyata bunda daha iyisi bu markada yok.
  • Üç Yıldız
    ara sıra donma yaşanıyor(oyun oynamadığım halde) klavye aydınlatma yok(açıklamalarda var yazdığı halde). ayrıca ergonomik olmadığı için ekstra klavye mouse ile kullanıyorum ısınma yok açılış zamanlaması iyi ses gayet iyi bütçe / performans için orta diyebilirim
  • Gayet iyi...
    İlk alırken çok tereddüt ettim ama gerçekten mükemmel bir bilgisayar bu fiyata alınabilecek en iyi bilgisayar. Olabildiğince sessiz, şık tasarım, ısınma yok,üzerinde ekran kartı 940MX olarak geldi (özelliklerinde NVIDIA 940M geçiyor) ve CS:GO denedim gayet başarılı...
  • Dört Yıldız
    windows'dan dolayı %100 disk kullanım sorunu vardı ve performans bakımından berbattı, format attım baktım driver cd'si yok bilgisayarın, neyse internetten program indirip çözdüm onu(driverpack).Şu an %100 disk kullanım sorunu yok.Performansı gayet iyi. Touchpad kullanımı tam bir işkence aşırı hassas kendi kendine tıklama falan yapıyor, touchpadin her kısmını sol tuş olarak kullanabiliyorsunuz zaten ama sağ tuş kullanımında imleç kayma yapıyor. Sesi bir laptopa göre iyi. Isınma sorunu yok. Genel olarak laptopdan memnunum.
  • başarılı
    Öncelikle belirtiyim 1 ay boyunca bilgisayar aradım ve bir bilgisayarde yüksek performans için önemli olan herseyi öğrendim 1 ay sonunda bu bilgisayarı buldum direk satın aldım ilk başta bilgisayar tarayiciyi bile tıkladıktan 1 dk sonra aciyodu daha sonradan ekran kartını ve bilgisayarın sistemini guncelledim (guncelleme 12 saatten fazla sürüyor) şimdi bilgisayar fişek gibi çalışıyor oynadığım oyunların hiç birinde kasma sorunu almadım hatta hiç birini düşük ekran seviyesinde oynamadım ( GTA V, Euro Truck Simulator 2, Spintires, CS:GO, Asasian, Train Sim 2016 vs.) bilgisayarda eksikler kasa plastik tuş aydınlatması yok hadi aydınlatma yok numlock veyatta capslock açıkmi kapalimi onları gösteren isiklarda yok kutu içeriğine gelince sarj aleti bilgisayar garanti kullanma kılavuzu çıkıyor. 2 tane usb girişi var bu en büyük eksisi bilgisayarın 1 aylık ofis deneme sürümü var bazı arkadaşlar yorumlarda sanki sınırsız veriyolarmis gibi konuşmuşlar sonuca bağlarsak bilgisayar fiyatına göre performans olarak gerçekten çok güzel rengide çok güzel almanızı gönülden tavsiye ederim iyi alışverişler dilerim..
  • Üç Yıldız
    memnunum ama CapsLock aydınlatması olmaması eksi puanı.


  • Yeni

  • Bellek (RAM) 8 GB
  • Ekran Boyutu 15.6"
  • Ekran Çözünürlüğü 1366x768 Piksel
  • Ekran Kartı Nvidia
  • Ekran Kartı Belleği 2 GB
  • Hard Disk 1 TB
  • İşlemci Hızı 2.5 GHz
  • İşlemci Tipi Intel Core i5
  • İşletim Sistemi Windows


Lütfen AdBlock eklentisini sitemiz için devredışı bırakınız!