Cyber An-4220 Mikrofonlu Kulaklık Yorumları

Cyber An-4220 Mikrofonlu Kulaklık Yorumları

45 YORUM
25 adet yıldızlı yorum
10 adet yıldızlı yorum
6 adet yıldızlı yorum
2 adet yıldızlı yorum
2 adet yıldızlı yorum

Cyber An-4220 Mikrofonlu Kulaklık yorum ve tavsiyeleri

Yorumları Filtrele

Sırala

Trendyol aracılığıyla, 19.05.2021

(Ürünü satın aldı)

kulakları acıtıyor

NI1 aracılığıyla

Fiyat /Performans ürünü

Fiyat / Performans ürünü, sıkıntısız çalışıyor.

Trendyol aracılığıyla, 11.08.2020

Fiyatına göre iyi bir ürün

Trendyol aracılığıyla, 28.08.2020

fiyatına göre iyi iş görüyor.

Trendyol aracılığıyla, 28.08.2020

Harika bir ürün beklentimin çok üstünde çıktı Kulağımı rahatsız etmiyor çok sıkı değil ağırlık yapmıyor

Trendyol aracılığıyla, 28.08.2020

bekledimden kat kat daha iyisi cıktı tesekkurler

Trendyol aracılığıyla, 08.10.2020

Çift girişli bir kulaklığa ihtiyacım oldu diye aldım. İş görüyor ama daha fazlası yok.

Trendyol aracılığıyla, 08.10.2020

cok guzel bir ürün alın tavsiye ederim

Trendyol aracılığıyla, 08.10.2020

fiyatına göre gayet iyi

Trendyol aracılığıyla, 15.10.2020

Bu fiyata bu kadar

Trendyol aracılığıyla, 19.10.2020

Gayet iyi tabletimde ve telefonumda çalışıyor bilgisiyarda çalışmıyor ama çokda şart değil zaten gayet kaliteli 👌🏻

NI1 aracılığıyla, 05.09.2020

kullanışlı

ürün çalışıyormu çalışıyor ses falan da iyi daha ne arayalım özellik güzel

HepsiB. aracılığıyla

EİEİ

Kulaklık Gayet Güzel Sesler Güzel Mikrofon İse İdare Eder Tavsiye Ederim Fiyat Performans Ürünü

HepsiB. aracılığıyla

Kazıklanmayın

Bu kulaklığın aynısını normal bilgisayarcılardan bile bulabilirsiniz 20-30 tlye

HepsiB. aracılığıyla

Dikkat edin

çok fazla sesi var, sesi yüksekte unutursak dış kulağa zarar verebilir ama fiyatına göre güzel iyi bir ürün

HepsiB. aracılığıyla

Kulak ağrısı

Kulak kaplayan kısmı sesi biraz dışarı veriyo ve küçük olduğundan dolayı kulağı kaplamıyor ve sıkıp ağrıtıyor onun dışında mikrofonu ve ses kalitesi gayet iyi

HepsiB. aracılığıyla

Üç Yıldız

Kulağı biraz sıkıyor Ses Kalitesi gayet güzel ama mikrofonun sesi o kadar etkili değil ama fiyatının çapı belli

NI1 aracılığıyla

fiyat performans

bu fiyata çok çok iyi. mikrofonu denemedim daha ama sesi fiyatına göre gayet tatmin edici. tavsiye ederim hoş bir duruşu var

NI1 aracılığıyla

beğendim

aynen öyle teşk

NI1 aracılığıyla, 06.08.2018

slm

Eşekle gidiyordum 1 km ilerde bir sudan  geçmem gerkiyordu telefonuma bi mesaj geldi siparişini gel teslim al diye eşşen terkisine aniden elleri kara kara kıllı uzunnn elli biri atlamazmı döndüm baktımki ne görim sip sivri kulakları olan çirkin bi mahluk, içim titredi çok gorktum hiç konuşmuyor bildigim tüm duaları okudum eşşekten inmiyordu bu arada eşşekte kan ter içinde hızıda kesildi, sudan geçerkene anide eşşen terkisinden yere atladı  gözleriayrı parlıyor bi ateş parçası olmuş bana bakıyordu meger o mahluk sudan geçemezmiş aniden uyandım meger rüyaymış neyse siparişimi aldım gayette memnunum.

Cyber An-4220 Mikrofonlu Kulaklık kullanıcı yorumları, fiyatları ve tavsiyelerini bu sayfadan inceleyebilirsiniz. Buraya tıklayarak ürün özelliklerini inceleyebilir ve yorumları yıldız bazında filtreleyerek okuyabilirsiniz. Cyber An-4220 Mikrofonlu Kulaklık yorum tavsiye ve fiyatları internetteki e-ticaret sitelerinden toplanarak bu sayfada size sunulmuştur. Bu sayede hiç bir yorum gözünüzden kaçmaz.
Yorumları Filtrele