Fakir All Over 3in1 Vantilatör

Fakir All Over 3in1 Vantilatör Yorumları

9 yorum
51 kişi 
41 kişi 
32 kişi 
22 kişi 
13 kişi 

  • Çok fazla sesli çalışıyor.
    Ürünü 2 gün önce aldım. Ürün görünüm olarak güzel. malzeme kalitesi fena sayılmaz. Üfleme hızı olarak süper. ama Tek sıkıntı 1. kademedeki hızda bile üfleme sesinin çok çıkması .2 ve 3 de zaten fena. zamanla alışırsınız dicem ama takıntı yapanlar için önermem. genel müdürlükten gelen mesajta ses desibel seviyesinin 65,7 olduğu bildirildi. Klimanızdaki ses desibelinden kıyaslayın.
  • Çok sesli
    Ürün inanılmaz sesli çalışıyor tv nin sesini duyamoyorum
  • ÜRÜN ÇOK GÜRÜLTÜLÜ , RAHATSIZ EDİYOR.
    Arkadaşlar ürünün sesi o kadar fazla ki cihazın yanında uyumayı düşünüyorsanız imkansız , televizyonun sesini bile duyamıyorsunuz. Özellikle sıcak yaz gecelerinde odamı serinletir uyurum diye düşünüyorsanız , yanılıyorsunuz bu sesin yanında uyumak imkansız.
  • gürültü
    tavsiye etmem almayın güzel serinletiyor fakat çok gürültülü yavaş kademesi yok sanki pervane çıkacakmış gibi çalışıyor. paket yapmak zor gelmese iade edicem
  • Tek sorun ses
    Ürün çok şık ve kullanışlı tek sorunu sesinin bazen rahatsız edici olmasi. Yada ben montajini yapamadığından mı fazla sesi var anlayamadım.
  • Gerçekten harika bir ürün
    Ürünü araştırıp aldım. Bu fiyata hiç bir yerde bulamadım. Eğerki hala düşünüyorsanız hiç düşünmeyin derim. Sessiz ve kaliteli bir ürün. Ürün iyi bir şekilde kargolanmış sağlam bir şekilde teslim aldım.
  • Gürültülü
    3 kademeli ancak aşırı gürültülü. Pervane sebebiyle hepsi ses çıkaracak ancak bu cihazın ilk kademesi biraz fazla hızlı. Rüzgar modları çok saçma. Uyku modu ile doğal mod aynı şeyi yapıyor. Yavaşlıyor ve birden hızlanıyor ve son hızla çalışıyor. Bu modda uyumak pek mümkün değil. Neresi doğal onuda anlamadım. Bayram tatili olmasa hemen geri göndereceğim ancak tatil sonrası iade etmeyi düşünüyorum.


  • orta sınıf
    ürün elime geçti ürün marka olarak hakettiği kalitede değil, montajı özellikle sepet kısmı çok sıkıntılı. bir de her tarafı plastik.
  • mükemmel
    ürünü buradan aldım ..gerçekten verdiğiniz paraya değer fazlasıyla işinizi görür estetik..sessiz..uzaktan kumandalı oluşuda ayrı bir kolaylık...ayrıca hızlı kargo site güvencesi...


  • Özellikler

  • Ayarlanabilir YükseklikVar
  • Güç55 W
  • Hız KademesiVar
  • Uzaktan KumandaVar
  • Ürün TipiAyaklı


Lütfen AdBlock eklentisini sitemiz için devredışı bırakınız!